Bisikletimi kargolatmak istiyorum ama bunun için indirimli bir hizmet uygulayan bir yervar mı?
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@orcun un Bilgisi vardı diye hatırlıyorum.
https://forum.donanimhaber.com/kargo-80-indirim-4-tl-ptt-aras-surat-mng-yurtici-2d-cinemaximum-bileti-10-tl--131153607#136615571
konuşup otobüse de verebilirsin, bizim bir abimiz scooter koymuştu bagaja 😀 bilet 80 liraydı öyle 100 tl vermiş 😀
Bence otobüsle gönder. Kutusuna koyarsan bir şey demezler. Kargo çok pahalı tutar.
@emre64 @damsizm kutusu yok 🙁
Bisikletçiden kutu al 😀 Çoğu zaman fazlalık oluyor çok para istemezler. Daha sonra da kullanırsın.
Otobüs bir diğer fikir