Bugün bir sinemaya gitmeyi düşünüyorum da karar veremedim. Glass mı Aquaman mı? Ya da başka önerisi olan?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 92 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aquamana git. Eğer IMAX varsa git. Şiddetle tavsiye ederim.
@tolgaaaltas +1
Borç Harç 😛
Dikkat et arkadan ayak uzatan, önde öpüşenler olabilir. Çok sakıncalı durum.
Öpüşme olayını bende düşünüyorum.
@theone 😱😁😂
Sağlam kayaya çarptın @hamitozlu 😂😂😂
Aquamane 2D. Sakın 3d gitmi karanlık oluyor.
Aquaman vizyondan kalktı heralde. Ben de pazartesi gideyim dedim, seans bulunamadı diyor. Sitede mi hata var çözemedim.
Vardı izledim. Fena değilmiş bu arada. Herkese teşekkürler.