Kıymetli Teknodostlarım, benim ufaklık (2014 Smart Fortwo 1.0 benzinli 70 HP) 1 ay önce filan motor arıza lambasını yakmıştı, o zaman arabanın bilgisayarına bağlanıp P2188 oksijen (lambda) sensörü arızasını görmüştüm. Sonrasında arıza lambası kendi kendine sönmüştü.. 1 ay önce araba dolu depoyla 450 km yol yaparken şimdi 370 km menzile kadar düştü ve bugün tekrar arıza lambası yandı. Arabama uygun bu oksijen (lambda) sensörünü nereden bulabilirim, internetten alıp kendim mahalle ustasına taktırmayı düşünüyorum, sanayideki kazıkçı ustalarla başa çıkamıyorum, teşekkürler...
#TeknoYardım #OtoSeyir #otomobil #Smart #araba

BeğenFavori PaylaşYorum yap