VİOLENT TURBO FAN İNCELEME

Hem arabada kullanım hemde pc temizliği vs. amaçlı hava üfleme makinesi bakarken bu tip mini fanlara denk geldim. Aslında lcd ekranlı şarj göstergeli ürünlere bakıyordum ama fiyatlar abartı yüksek olduğu için Trendyoldan daha temel şekilde duran bu fanı aldım. İlk tecrübeme göre aşırı beğendim. Dehşet bir üflemesi var.

  • 2 düğme var. Biri öndeki led ışığı açıyor. Işık bayağı güçlü. Diğer tuşun 4 farklı fonksiyonu var. 1 kere basınca güçlü bir üflemeyle çalışıyor, 2 kere basınca daha güçlü bir üfleme, 3 kere basınca en güçlü üfleme. Tuşun üzerindeki 3 tane led ışıkla hangi hızda çalıştığı görülebiliyor. Birde turbo modu var. Fan kapalıyken açma tuşuna uzun basınca turbo modunda çalışıyor ama ben 3. moddan abartı farkını göremedim ve diğer modların aksine tuşu basılı tutma şartı var yani bırakınca kapanıyor.

Type c kabloyla şarj olan cihazda şarj olurken pili koruma amaçlı fanı çalıştıramıyorsunuz ama fener özelliği çalışabiliyor. Fenerin 2 modu var. Fanı şarja taktım. 5v 1.7a civarında şarj oluyor şuan. Kılavuzundada 5v 2a denilmiş. Kullanma kılavuzunda 7.4 volt ile çalıştığı ve 2500mah x 2 pilli olduğu yazıyor. Piller tamamen bitince bir kapasite testi yaparım. 18650 kullandığı için cihaz bozulmadığı sürece ileride daha yüksek kapasiteli pil bile takılabilir.

Ayrıca metal olan cihazın 2 farklı ucu var. Biri aşırı güçlü mıknatıslı ana uç. Gerçekten çok güçlü yapışıyor cihaza. Diğeride kauçuk uzun dar uç.

Ekstra detaylara bakacak olursak:

  • Fırçasız motor kullanıldığı söyleniyor. Motor son hızda bile bence sessiz. Hele dışarıda arabada falan evdeki kadar bile duyulmaz.
  • Kullanma kılavuzunda 2 farklı hızdan bahsedilmiş. Düşük hızda tuşa basma sırasına göre 50000 rpm, 60000 rpm, 70000 rpm, 80000 rpm denilmiş. Yüksek hızdaysa 40000 rpm, 60000 rpm, 80000 rpm, 130000 rpm denilmiş. Bu modlar arasında geçiş ve pil doluluğunu görme gibi şeyler kılavuzda anlatılmış ama kılavuz İngilizce ve cihazda bunları uygulaması biraz meşakatli. Ben şuan yüksek hız moduna aldım öyle dursun.

Son olarak fan herhangi bir sebeple durursa, birşey sıkışırsa vs. cihaz 5 saniye içinde kendini koruma moduna alıyormuş. Plastik kalitesi biraz dandik olsada aldığım paraya göre ben cihazı çok beğendim. Hatta bir tane daha yedek alsammı diye düşünüyorum. Maalesef lcd ekranlı olanları falan bunun 2-3 katı. Temuda ucuz ama vergisi düşündürüyor. İleride pil kapasite testi yapınca unutmazsam siteye eklerim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap