Snopy V5H Direksiyon Seti
Merhaba
Direksiyon setini yaklaşık 6 ay önce gold'dan 90 TL'ye almıştım.
Tasarım
Tasarım olarak gayet hoş siyah ve metal rengi hoş duruyor.
Malzeme Kalitesi
Malzeme kalitesi mükemmel sayılmaz ama bu fiyata daha iyisi beklenemez direksiyon tutacağım yerlerini kaymayan malzemeden yapmalarıda hoş olmuş.
Direksiyon
Direksiyon 180 derece dönübeliyor üzerinde yeterince atanabilir tuş var ve el için fren ve gazda yapmışlar bu da gayet hoş olmuş. Birde snopy'in sitesinde boya göre ayarlanabildiği söyleniyor ama öyle bir şey yok.
Fren ve Gaz Pedalı
Tamamen plastik. Bunun için fazla söylenicek birşey yok gayet iyi çalışıyor.
El Freni ve Vites
Vites 1 ileri 1 geri yani 5. vitese atmak için 5 defa ileri itiyoruz. El freni ise ürünün en büyük eksiklerinden el freni olarak atanamıyor normal ayak freni görevi görüyor.
SONUÇ OLARAK
Bu fiyata gayet iyi bir ürün. Size o sürüş hissini yansıtıyor ama mükkemel değil eğer daha fazla paranız varsa başka ürünlere yönelin.
Videoyu izlerseniz sevinirim. #akış #inceleme #snopyv5h #OyuncuKılavuzu
180 Derece çok az dfgt 900 derece, 4 sene önce logitech dfgt 120 liraydı şimdi 500 olmuş insan hayret ediyor.
Logitech direksiyon işini bıraktı o yüzden fiyatlar böyle.Thrustmaster'a bakın.
@melburg hmm bilmiyordum ben 300 lirayken almıştım.
Dfgt'nin 120 lira olduğunu hiç görmedim, eminmisin @realblue1
@frt 99 liraya alan bile var gran turismo 5 çıktığı vakitler peynir ekmek gibi gidiyordu şu konuda yazılanları okuyabilirsin http://forum.donanimhaber.com/m_44986632/tm.htm
Vay beee 🙁 hiç haberimiz olmamış. Olsa 2 tane kapardım 🙁 🙁
yok mu ucuza ets2 kullanmak ıcın normal araba gıbı 720 felan donsun
maalesef @hasanemretonguc
Yaklaşık 3-4 yıl önce mecidiyeköyden 50 liraya almıştım. Hala duruyo ama çok sağlıklı değil. Garip tepkiler veriyor. Gazdan ayağımı çekince kendi kendine fren yapmak falan gibi. Direksiyonu kendinden merkezlediği için çok sağlıklı değil. Yinede esnafın dostu 🙂