GoSmart 5000 mAh Powerbank
Merhaba arkadaşlar zincir mağazalarından birinde çokça görülen GoSmart ürünlerinden 5000mAh kapasiteli powerbank ile ilgili tecrübelerimi aşağıda paylaştım.

Öncelikle ürünün halen farklı kapasitelerde olanlarının satışı yapılıyor aşağıdaki resimde bu ayın 28 inde satılmayı planlananlar var ilginizi çekerse,
Teknik özellikler;
Giriş değerleri: 5v/2a
Çıkış değerleri
Usb 1: 1.5v/1a
Usb 2: 2.5v/2a
Ürün hafif ve ince ceket cebinde taşıyınca varlığını hissettirmiyor.
Çift usb çıkışıyla iki cihazı aynı anda şarj edebilirsiniz.
Yanında 10 cm kadar bir kabloyla telefon ve sarj adaptörünü elinizde tutunca kablo karmaşası yaşamıyorsunuz.
Üzerinde kademeli şarj göstergesi var bataryanın ne kadar kaldığını ve şarj olup olmadığını bildiriyor.
Cihaz pekte hızlı şarj olmamasına rağmen kapasitesini çok hızlı tüketiyor bu yüzden üründen memnun kalmadım 10400 lük Xiomia nın 5 te 2 si kadar bile performansı yoktu bende gerçek kapasitesini öğrenmek için cihazın kutusunu parçaladım cihaz satıldığı gibi 5000 mAh değil 4000mAh çıktı aşağıdaki resimde de bu belirttim pilin üstünde 4000mAH olduğu açıkça belirtilmiş

Aynı firmanın farklı kapasite powerbanklerinde de bu sorunu yaşayan insanlar var bunların yorumlarıda farklı mecralarda paylaşılıyor. Tahminime göre hep yüksek kapasiteli etiketi ile pazarlanıyor.
Böyle bir marka powerbank alırken en az %80 daha düşük olduğunu varsayıp öyle alın zira etikette belirttiği kapasitede çıkmıyor. Mesela GoSmart 8000mAh kapasiteli bir ürün gördüyseniz bu ürün muhtemelen en fazla 8000mAh*0.80=6400mAh kapasiteli bir ürün almış olacaksınız paranızı ona göre verin.
Bu arada aldığım ürün evde atıl duruyor ilk aldığım günün ertesi iade etmeye çalıştım ama market çalışanları ürünün sorunu yok deyip almadılar. bunu iade etmenin bir yolu yordamını bilen varsa yeşillendirse sevinirim.
bariz çöp... verilen paraya yazık
Ben de zamanında A101'den Hi Level 4400mah powerbank almıştım, bir türlü kullanamadım kendisini. Cihazın şarj süresi 6-7 saat sürüyor, doldurup lazım olur diye kenara koyduğunuzda 3 gün sonra içinde şarj kalmadığını görüyorsunuz. İçindeki piller çok kalitesiz, iç direnci yüksek, kendi kendine tükeniyor. İçindeki pilleri eski laptoptan çıkan pillerle değiştirdim şimdi 2 hafta falan şarj tutuyor içinde, sonra yine bitiyor. Ayrıca çıkışı 1 amper, telefonu şarj ederken telefonla uğraşırsanız şarj yüzdesi artmıyor bile.
Devre kartı yiyordur pili. Dandik ürünün dezavantajları işte.
A101lerde direkt iade edebilirsiniz. Ürünü beğenmedim, kalitesinden memnun değilim diyip iade edebilirsiniz, almak zorundalar.
Çakallıkları farkedilince 4000 mAh olarak satmaya başlamışlar bu ürünü. Artık paketlerde 4 yazıyor.
bence o da 4000 mAH değil daha azıdır.