kötü bir oyuncuyum ama teknoseyire renk katalım ben de varım diyorum 😀
kanka yavaşça Gebze'den uzaklaş ve bıçak yemediğin için sadaka er 🙂 şaka maka gebzede fabrikadan başka bir şey yok.
Ellerine sağlık hocam uğraşmıssınız o kadar. Başarılarınızın ve projelerinizin devamını dilerim.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hocam @captanturk değil @zenkai uzun zamandır değiştirecektim şimdi aklıma geldi karışıklık olmasın