Bir oto galeri uygulaması yapıyorum. Ama eksik bir şeyler var gibi, sizce ne olabilir?
Galeriye araç ekleme var, müşteri ekleme var, eklenen araç ve müşterileri listeleme var, son olarak da satış yapma var. Yapılan satış müşterinin tc ile satılacak aracın plakasını alıyor ve şu müşteriye şu plakalı aracı sattın diyor. Yeni bir satış tablosuna da bu bilgileri giriyor. Sonra bu müşteri ve aracı da başta eklediğimiz listeden de siliyor. Hafızada kalmıyor yani.
Başka ne özellikler olması lazım bir galeri otomasyonunda?
not: kiralama işi olmayacak.
galerici şahin modu var mı başkan (ellerine sağlık bu arada) 🙂
Çay molası koyma fikrim var, mola zamanı uygulama üstünden basit bir oyun oynayabilsin diye 😀
Satıcıya yorum yazma olabilir belki. Satan kişi güvenilir mi değil mi? Ha suistimal edilebilir mi belki edilebilir.
Galerinin kendisi kullanacak bunu, işyeri yani.
@agab hmm ben birden çok galericinin satış yapacağı bir ortam sanmıştım sahibinden gibi.