• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Zekeriya YAZI
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 29.07.2014
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Bebek bezinin pişik yapma durumu bebeğin cildine bağlı, prima premium iyi diye bilinen bir bez ama o da pişik yapabiliyor, biz sleepy kullanıyoruz,
    Oyuncak alma hiç bir işe yaramaz,
    günlük kullanılacak, bolca değişecek kıyafetler için Aziz bebe nin ürünleri iyidir.yenidoğan seti

    20 Kasım 2021 - 09:27 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Lpg nin anlamlı olması için benzin ile yaklaşık 3 lira farkı olması lazım, kendi arabama göre fark 2.5 lira olduğunda aşağı yukarı km/krş eşitleniyor

    15 Kasım 2021 - 17:21 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Hdmi-cec özelliği mevcut,

    14 Kasım 2021 - 21:20 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Adli cezai bir durumu olmaz, yani hakim savcı karşısına çıkmaz, bakanlık oturma/çalışma izinini iptal edip sınırdışı eder…

    28 Ekim 2021 - 16:25 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Filmi de güzel, ama sonu kitap gibi bitmiyordu

    25 Ekim 2021 - 21:51 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Karyola yada bazayı ikinci el de alabilirsiniz, içine bişeyler tıkma ihtiyacınız yoksa karyola alın, yatak olarak mondiye bakmanızı tavsiye ederim, fiyatına göre yatakları güzel.

    13 Ekim 2021 - 08:51 Beğen 1
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Opel insignia, astra
    6 ileri tork konvertörlü..

    07 Ekim 2021 - 19:47 Beğen 1
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Bir aylık 350 lira çok, elektrikli şofben veya ufo tarzı ısıtıcılar kullanılmıyorsa, sayacınız bozulmuş olabilir, ki olabiliyor..kontrol ettirin derim.

    26 Eylül 2021 - 09:33 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    NGF62KV54WBL

    16 Eylül 2021 - 11:40 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Uygulamada GET ile bir farkı yok,GET’de komisyonu satıcıdan alıyordu, bunda alıcıdan alıyor, satıcıysanız yine dolandırılma ihtimaliniz var

    04 Eylül 2021 - 20:32 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Otobuste resimde görüldüğü kadarıyla boş yerler var,
    Bu durumda elindekileri yanına koyması gayet sıradan bir olay
    Keşke hemen yargı dağıtmasaydınız

    03 Eylül 2021 - 19:03 Beğen 1
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Gerçek nas ürünleri kullanacaksanız, en ucuzu zyxel nas326. İçine iki tane disk alayım derseniz 4tb wd red , yaklaşık 3000 liraya çıkar,

    25 Ağustos 2021 - 17:16 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    @mert101
    Birbiriyle alakasız, farklı şekillerde parçalar mı işleyeceksiniz, aynı şekil farklı boyutları olan şeyler mi,
    İlki için cnc sistem( gcode ) gerekebilir, ikincisi için plc + servo sürücü yeterli olur,
    Kontrol ünitesi siemens olsun diye bir şartınız yoksa delta ürünlerine bakın..
    Fiyat /performans iyidir…

    25 Ağustos 2021 - 16:32 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Sanayi tipi üniversal bir tezgah mı yaptınız?kullanım amacınız nedir? Parça işlemek için mi? Servo motor + sürücüleri mevcut mu? Kaç eksen?

    25 Ağustos 2021 - 08:45 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    @findviewbyid
    Soket değişimi değilde
    Tesisat için döşenen uydu kablosunun yerine ethernet kablosu çekip uçlarını çakacaksınız, elektrikçiler yapar..
    Genelde dairelerde evin her odasından girişte biryere tesisat içi uydu kabloları toplanır…

    20 Ağustos 2021 - 19:01 Beğen 1
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Odalarda uydu prizi varsa kullanmıyorsanız uydu kablosu yerine ethernet kablosu geçirin tesisat içinden

    20 Ağustos 2021 - 16:07 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Yital var,
    tübitak yarıiletken laboratuvarı,
    Seri üretim fabrikası değil ama
    Askeri firmalar kullanıyor,
    İhalarda kullanılan entegre komponentler üretiliyor..
    https://bilgem.tubitak.gov.tr/tr/urunler/yital-yari-iletken-teknolojileri-arastirma-laboratuvari
    https://www.aselsan.com.tr/tr/yatirimci-iliskileri/haber-detay/yital-mikroelektronik-sirketinin-kurulmasi

    17 Ağustos 2021 - 20:01 Beğen 1
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Classicler duploya da takilabiliyor,

    20 Mart 2021 - 23:16 Beğen 1
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    @kritikkutle
    Daha önce bu ch341 i düzgün olarak kullanmış mıydınız? Ch341in üstündeki entegre kaç volt ile besleniyor, bağladığınız bios çipini kaç volt ile besliyor?
    Ölçme imkanınız var mı bir multimetre ile..?

    23 Ocak 2021 - 20:09 Beğen
  • Zekeriya YAZI @zekeriyazi

    Chip 1.8v mu 3.3v mu

    23 Ocak 2021 - 16:26 Beğen
  • Durum (1)
  • Yorum (117)
  • Takipçi (4)
  • Takip edilen (0)
  • Favori (3)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Harf Lütfen Kelime Oyunu 2.1

2

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Bluelight Mini USB Fan

19

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Thinkpad T460s

23

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38
Tümünü gör

Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum