Bu Kanada ozelindeki olayi bilemiyorum ama diger ulkelerde ayrilikci bakis acisi gorulen bir sey.Cunku her ulkenin bazi bolgelerinin cok verimli, ekonomik anlamda cok gelismis olup, diger bolgelerinin ise , tam tersi, cok verimsiz olmasi ve goreceli olarak geri kalmasi. Zengin kisim bu bolgeleri tasimak istemiyor. California'da ayni bu konu gecenlerde yasandi. California valisi ve Trump arasinda gecti. Trump State yardimlarini keserim dedi, Gavin'de sikiysa kes, biz de vergi gelirlerimizi paylasmayiz dedi. California sadece tek basina dunyanin en buyuk ekonomilerinden biri. Ayrim olacaksa en cok California'nin isine gelir.
Yardimin icin cok sagol. Etkileyebilecegini dusundugum butun ayarlari, programlari sildim. Eski surumleri kurup tek tek denedim. En sonunda bir version calisti. Ver. 26.5 Simdilik duzgun calisiyor. Ama boyle buyuk firma nasil boyle bir problemi gormezden geliyor anlamis degilim. Ayni problemi yasayan bir suru insan varmis.. Tam bir rezillik.