Yaa kafayi yiyecem. Laptopta (win11) ve desktopta (Win 10) ayni Photoshop sorununu yasiyorum. Duzenleme yaptigim resimde , ekrana tikladigimda program kafasina gore cizgi cekiyor. Mouse'u oynatmadan kafasina gore davraniyor. Brush, erase fark etmiyor. internette bakmadigim yer kalmadi. Bu sorun hakkinda sadece 1-2 tane cozum var. Onlarda tam da cozum degil yani sansina kalmis. Desktopta bunlardan biri ise yaradi Allahtan. Ama laptop cozumsuz. Hatta denedigim bu cozumlerden biri sorunu daha da berbat hale getirdi. Imlec cizgiyi takip bile etmiyor. Basiyorsun baska yerde ciziyor cizgiyi. Arkadas Adobe'nin sayfasinda bile bu sorundan bahsedilmiyor. Denemedigim sey kalmadi. Onerilen grafik ayarlari, install-uninstall, updated ekran karti driverlari, grafik card'i active pasive yapmak, dpi ayarlari, yok arkadas olmuyor. Bu bi tek bende mi oluyor? Bunu yasayan varsa cozumunu paylasabilir mi? ( ayni resimdeki gibi yani, bu paylasimda ayni sorunu yasayan birileri var https://www.reddit.com/r/photoshop/comments/1qcnu8w/is_this_a_photoshop_bug/)

BeğenFavori PaylaşYorum yap