Bu kasanın makyajlı 2008 model 1.4 benzinli olanını 2 senedir kullanıyorum, aracın 2. sahibiyim 41 bin km de. Bu incelemede şunu gördüm, makyaj öncesi ile makyajlı olanın iç mekanı çok farklı görünüyor. Ayrıca makyajla birlikte torpido'da yumuşak malzeme kullanılmış ve tasarım yukarı yönde iyileştirilmiş.
2.elde almayı düşünenler için araçta yaşadığım sorunları yazayım.
Birinci ve en büyük sorunu kapıların pencere çitası ile birleştirildiği kaynak noktalarından paslanmaya başlıyor.
İkinci ise ön cam silecek altı cam plastiğinin (adından tam emin değilim) altındaki conta zamanla eskiyor ve yağmur suyu ve benzeri sular motor bölümüne gidiyor ve en kötüsü ön kule çukurlarında paslanma yapıyor.
Üçüncü ise bagaj açma motoru arızalandı.
Aklıma gelenler bunlar...
Tozlu Jantlar