1800 tl m8,s5,5s,z2,g3 gibilerinin yanında çok iyi. yakında kampanya falan olursa ben alacağım. 925 alacaktım bu yaz. bekledim hep. alırım . çok güzel telefon tasarım olarak, 925i de bu yüzden istiyordum 🙂
Tasarımını ben de sevmiştim incelemesini izleyene kadar. Çok kalın bence bu segment bir telefon için. Ayrıca android ve ios sistemiyle yarışmak için fiyatı fazla yüksek.
Tasarım hoş.
Tasarımı banada güzel geldi, 10 numara 5 yıldız 🙂
1800 tl m8,s5,5s,z2,g3 gibilerinin yanında çok iyi. yakında kampanya falan olursa ben alacağım. 925 alacaktım bu yaz. bekledim hep. alırım . çok güzel telefon tasarım olarak, 925i de bu yüzden istiyordum 🙂
1 günü çıkarır kanımca..
Ben tasarımını sevdim.
Tasarımını ben de sevmiştim incelemesini izleyene kadar. Çok kalın bence bu segment bir telefon için. Ayrıca android ve ios sistemiyle yarışmak için fiyatı fazla yüksek.
az kaldı abi,kargoda bugün yarın geliyo 😉
Galaxy s3 gibi mi yani 🙁