Dikkat dikkat! Ben ve LP bu aydan itibaren Popular Science'tayız. Bu ay bizim için ilk sayı çıktı. Ocak sayısını 4.5 TL'ye alabilirsiniz. Bu ay ben yazdım ağırlıklı olarak ama LP'nin ağırlıklı olmasını planlıyoruz. Aygıtlar köşesini yapacağız. Dergi olduğu için fazla detay beklemeyin. Ama bir şekilde dergiye dönmüş olduk. Dergide görmek isteyeceğiniz ilginç teknolojik ürünler olursa, #popsci etiketi ile paylaşabilirsiniz.

cok yerinde bir karar. heycanla bekliyoruz
Hayırlı olsun. Sizi mümkün olan her mecrada takip ediyorum. Eksik kalmamak için tavsiyenizle basılı versiyonuna 1 yıl abone oldum. Ara ara takip ettiğim bir dergide olmasına ayrıca sevindim.
Muhteşem dergidir. Sürekli takip ediyorum 🙂
https://play.google.com/store/newsstand/back_issues?id=CAowidqfCQ buraya gelirse çok güzel olur.