Kendi notlar uygulamasında olmayıp bu uygulamada olan ve asla vazgeçemeyeceğiniz özellik/özellikler ne?
Kendi notlar uygulamasında olmayıp bu uygulamada olan ve asla vazgeçemeyeceğiniz özellik/özellikler ne?
https://youtu.be/cy2jLpvgd2U?si=UmIx6Y1Rq9lwAkbw
yorumlarımı merak ediyorsan izleyebilirsin.
@nakah Ee ben 13 pro Max kullanıyorum o yüzden muadil bir amiral gemisi verdiler. Orta segment için bir şey diyemem
Yakın bir zamanda bir android telefon deneyimledim. ilk iPhonedan beri ıos kullanıyorum. Nerdeyse tüm ekosistem var. Honor Magic 6 pro kullandım. Gayet güzeldi. Çekinmeden geçebilirsin.
Onaylarsan yine istediğin zaman alırsın bence. Bu sistem de iyice karıştı
Bu algoritma çok mu önemli yaa. Ben eski nesil olduğum için sanırım yıllardır aynı müzikleri dinlerim. Asla hergün yeni bir şey bulup dinleyeyim arzum yok. Peki sizlerin neden var? Bu demek ki sizler sadece o an dinlemelik bir şeyler arıyorsunuz. Müziğin bir anlamı yok. bu benim görüşüm tabi. O yüzden zaten bildiğim ve sevdiğim bir parçayı en iyi kalitede dinlemek daha önemli benim için.
Demek ki kızı hiç sevmemiş. Hiç sahiplenmemiş. doğru belki kan bağı yok ve karısının onu aldatması da iğrenç ama o kızın bir suçu yok. O kız onu babası görüyordu. Şimdi kızın hayatı da mahvolacak. Yazık zor bir süreç .
@srkndmrgl2 1934 ten beri o da kahve ithal olduğu için kullanımını azaltmak ve Karadenize istihdam yaratmak için gürcistandan çay alınarak devlet eli ile alınarak ve desteklenerek yapışmış bir türk içkisi. Türk içkisi olsa olsa ayran olur. Kahve daha yakın ama o da etiyopyadan çıkma ama dünyaya yayılması da türklerin yüzünden( Viyana kuşatmasından sonra orda kalan kahvelerin keşfedilmesi ve avrupaya yayılması , sonra italyanların espreşsöyu icat etmesi felan)
Bence de gayet yanlı ve negatif. Vision Pro hakkında pozitif söylediği tek şey bu piyasayı acayip hareketlendireceği ve yukarı taşıyacağı. Bir kere Apple ekosistem kullanıcı olmadığı ve deneyimden çok donanım önemsediği için ona göre cihazın donanımı var olan teknoloji ki haklı. ama bu bir ürün ve deneyim ön planda ve Apple zaten donanımdan çok deneyim ve ekosistem satan bir firma.
İşte gündemde Levent abi emülatör deyip geçti ama Apple geliştirme kiti diye emülatör yayınlamaz . Apple dünyasına çok uzak ne yazık ki
@tarikkaya Machintosh UI'ı ilk Xerox geliştirmiş ve steve Jobs da etkilenmiş görünce ve kopyalamış yada haklarını almış . Ondan da Bill gates kopyalamış ve bu günkü fare ile gördüğün objeye tıklama arayüzü doğmuş işte.
Son bir saat içinde 276 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben gamer değilim o yüzden bana hitap eden bir şey yok. Amma çok ıvır zıvır oyun varmış