#SSDsogutucu Merhaba ben de öğlen teslim aldım.Çıkartmalar çok kötü durumda ama zaten anı olarak saklayacağım kullanmayacağım, ürün de kaliteli tok bir yapısı var. Kısacası yıllardır takip ettiğim teknoseyir'in seri numaralı anahtarlıktan sonra ikinci saklayacağım ürünü oldu.

Çıkartmalar dağılmış 🙁 Kalitesiz bir kağıda basılmış heralde bu sefer.
Soğutucu mevzusu ne?