Abi ram overclock işi DDR4 yeni çıktığında alan benim gibi şanssızlar için yıllar boyu hayat kurtaran şey oldu. DDR4 2133 (1.2V) CL15 Crucial ramlerimi, 5 yıldır DDR4 3000 CL15(1.35V) olarak kullanıyorum sorunsuz şekilde. Özellikle DDR4 dandik ramleri allayıp pullayıp 1.35V seviyesine çekip yıllarca sattılar. Özellikle AMD Onboard Graphics için ( 2200G, 3400G ve 4650G kullandım hepsinde çok ciddi kazanım) çok önemli ram hızı. Hala kullanıyorum 2133 ramleri çünkü, 3600 olarak satılan ramler bile 16-18... Iken ben 14-15-... timingle kullanıyorum. Berlin'den sevgiler @gamsizm. Bu arada ram overclock işi şöyle illet, hata yaparsan bilgisayarın biosunu resetlemeden açılmıyor 😀

@gamsizm Evrim agacina destek olmanin milyonlarca yolu var, Hazir google nefretleri uzerine cekiyor iken siz de patreon, IBAN (evrim agaci mail gonder sana iban atalim yolu yapmis mesela), crypto (Ben sevmiyorum deseniz de aninda hesabiniza aktarirsiniz ) vs gibi farkli destek yollari da ekleseniz keske. Ben sahsen sosisli yerine cebinize yatan, direkt olarak size ulasan bir destekten daha memnun olurdum. Netflix simarinca samari yedi kullanicidan, Google da hakediyor okkali bir tokadi.