TeknoSeyir Muhabbet #18
TeknoSeyir'de yeni bir muhabbet bölümü ile karşınızdayız.
Podcast olarak dinle
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
TeknoSeyir'de yeni bir muhabbet bölümü ile karşınızdayız.
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Video yüklendiği zaman bir kaç saat arkaplanda dinlemede veya indirmede her programda sorun yaşıyorum. Podcast olsa keşke.
İşlemeden o. Podcast geldi.
@nostromo 60 açık kalmış bunda. Bir zararı yok. Bitrate'i sabit tutuyorum ben.
Murat abi bütün podcastlerin listesi nerde? Tek tek sayfalarına gidip mi indireceğiz?
Evet. iTunes ve Spotify'da da var.
Black mesa son yılların en çok performans özürü olan oyunu olabilir. Tamam güncel sistemlerde üzmüyorda, ondan daha iyi görünen oyunları bir kaç kat daha iyi performansla oynarken Black Mesa'da özellikle açık alanlarda FPS 20'li rakamlara düşüyor. Üzdü biraz.
XMP resmi destekli overclock gibi birsey aslında, genelde default DDR4 voltajı 1.20V olması gerekirken, 1.35V olarak calisiyor ve daha yüksek hızlara cikiyor bunlar garantili ve kullanici tarafinda detayli bir ayar gerektirmediği icin epeydir tercih ediliyor. Ayni etkiyi manuel olarak timingleri, saat hizlarini ve voltajı değiştirerek elde etmek de mümkün. Bu arada hala makul olan bir overclock var o da ram overclock. DDR4 ilk donemlerinde aldigim 2133Mhz (1.2V) ben Crucial ramleri, Agresif timingler ile 3000 (1.35V) olarak kullaniyorum. AMD islemciler ve internal GPU icin cok etkili. GPU icin de overclock yerine +10 power ile harcanan gucu arttırarak overclock yapma geldi. Overclock mantigi eskiye gore çok değişti eskiden Core 2 1.86 GHZ islemciyi 2.8 GHZ yapar sevinirdik... Undervolt Asiri ısınan Intel laptop islemcileri icin birebir az gurultu çok is (i5 9300H ya da i7 9750H gibi)...