Murat bey demek benden aldığınız super takumar duruyor hala. Yalçın Aydın ile yaptığınız programları izledikten sonra manuel lens hastası olmuştum. Şimdi elimde yok hiç. En son Tahir 11a sanmıştım.
bu arada sizden time hapse hakkında bir video rica etsem... Ben yapıyorum ama sonuçtan memnun değilim
1.4 D4D neden kötü. Tabi benim kullandığım dizeller arasında en iyilerden diyebilirim. Tabi sizin bakışınız daha önemli. Teknik olarak daha bilgili olduğunuzdan görüşünüzü merak ettim.