• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Umut Akbulut
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
  • Umut Akbulut @rolercool

    En önemli kısımı atlamışsınız. Kaç liraya doluyor bu alet ?

    27 Ağustos 2015 - 17:34 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Heyyyt be görüntülü gündem koydum çayı keyifle İZLEYECEĞİM 🙂

    30 Mayıs 2015 - 01:00 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Microsoft neden ikinci işletim sistemine (linux) engel koyuyor. Bu kullanıcılarda keskin bir ayrıma neden olmazmı? ayrıca para verip lisans aldığım windows'u açık kaynaklı bir işletim sistemiyle kullanmamın ne sakıncası var bu yazılımdaki özgürlük hakkımı kısıtlamak olmuyormu ?

    30 Nisan 2015 - 14:42 Beğen 2
  • Umut Akbulut @rolercool

    Ben geride olduğunu düşünmüyorum. 2.5 ghz telefonlardan daha düşük işlemci ve ram miktarıyla daha stabil çalışıyor. Donanım, yazılım uyumu olmadan beş para etmez. Nitekim Google bunu geçte olsa farketti ve yeni sürümleri eskiye nazaran daha sağlıklı ve stabil. Keşke bu stabilliği 2.5 ghz hızlara varmadan elde edebilseydide ısınma aşırı pil tüketimi gibi verim kayıpları daha az olsaydı. Apple'ı bu yönüyle takdir ediyorum.

    17 Eylül 2014 - 20:41 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Hocam bendede 1 saat diyor. Umarım en kısa sürede iner. Yeniliklerden çok ne gibi ölümcül hatalar çıkacak onu merak ediyorum.Artık telefonmu çekmez mesajmı gitmez göreceğiz. 1 hafta kafayı yemeyi göze alarak indiriyorum bakalım 🙂

    17 Eylül 2014 - 20:30 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Kahvemi koyup sabırsızlıkla beklicem 🙂

    13 Eylül 2014 - 01:07 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Video telif hakkı nedeniyle kaldırılmış. Tekrar eklenecekmi acaba ?

    28 Ağustos 2014 - 16:49 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Dslr makinelerde video'nun amacı savaş, spor, doğa gibi tehlikeli hızlı anlık olayların meydana geldiği işlerde fotoğraf karesi elde etmek amacıyla konulmuş bir özellikti. Şuan böyle kullanılmasada amaç HD boyutunda videodan istediğimiz kareyi çıkarıp kullanmak. Gazete ve haber içerikli dergilerde mühim olan kalite değil olayı belgelemektir felsefesinden yola çıkılarak makinelere konuldu. Günümüzde olay değişti tabi 🙂

    01 Ağustos 2014 - 03:21 Beğen 2
  • Umut Akbulut @rolercool

    Bu bahsettiğin ülkeler arası fiyat farkına bende katılıyorum. Tabiki tepki gösterilmeli. Fakat o ürünü o fiyattan başka bir fiyatla ulaşamıyorsanda almak isteyenlerin tercih şansı kalmıyor. Benzer bir üründe yok malesef. Tamamen gözle alakalı. Hiçbir tasarım diğerine benzemiyor sonuçta.

    26 Haziran 2014 - 18:57 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Şeytan topla bir pc diyor. Çok ballandırmayın valla canım çekti şimdim bir sapphire olsada taksak şöle 😀

    26 Haziran 2014 - 18:42 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Htc de çin malı.Çin malı olmayan kalmadı. Birde ekonomiyle alakalı fiyat farkını veremeyecek adam ne yapsın?

    26 Haziran 2014 - 18:37 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Bmw de götürüyo torosta götürüyo demeye gelmiş sizinki. Bazıları estetik olsun ister. 🙂

    26 Haziran 2014 - 18:28 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Elit ürün üretme günümüzde kaliteden çok fiyatla belirleniyor gibi. Aynı ürün 100 lira olsa satmaz 600 olunca pahalı der alırız 😉

    25 Mayıs 2014 - 12:46 Beğen
  • Umut Akbulut @rolercool

    Hem site çöküyor, çökmesede manuple edilmiş değerler açıklanıyor. Deprem olmadı deseler şaşırmam. Biz yanlış anlamışız der geçerim 🙂

    25 Mayıs 2014 - 12:40 Beğen 1
  • Umut Akbulut @rolercool

    Bete sürecinde gözüme çarpan bir şeyde beğendiğimiz makalelerin beğeni ikonu renginin değişmemesi oldu. Görme açısından değişmesi daha güzel olabilir. Hangisini beğenmişiz beğenmememişiz görmek zor olabiliyor beyaz zeminde.

    14 Mayıs 2014 - 16:49 Beğen 1
  • Umut Akbulut @rolercool

    Camı çıkarırken yanlış bir yol izlemişsiniz. Öncelikle saç kurutma makinasıyla hafif ısıttıktan sonra aradaki yapıştırıcı yumuşuyor. Daha sonra naylon ince bir iple ekran ve camı sağsol yaparak ekranı kırmadan ayırabilirdiniz. Sağlık olsun diyelim olan ekrana olmuş 🙂

    14 Kasım 2013 - 00:39 Beğen
  • Durum (4)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (16)
  • Takipçi (35)
  • Takip edilen (11)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum