Evet, 30 dakika limiti vardı. Neyse ki işim bittikten sonra, incelemeyi kısaltmam ya da bir şeyler silmem gerekmedi. Enteresan bir şekilde tam 30 dakika oldu. Sony'nin sağı solu belli olmaz diye sonda birkaç saniye es de veremedim. En sondaki müziği bile kırk kere düşünüp korkarak kısacık kullanabildim. Yoksa oyunun müziklerinden bir fon koyma fikrim de vardı. Ama sözde kimsede sorun çıkmıyor, piyango bize vurur. Böyle abuk subuk kurallar koymayıp içerik üreten insanlara birazcık güvenseler ortaya daha eli yüzü düzgün şeyler çıkacak aslında; ama yapacak bir şey yok.
@ugury Ghost of Tsushima ambargosu 14'ünde mi kalktı? Tek ambargo mu vardı yoksa 14'ünde şu kadar yayınlayabilirsin diye bir limit mi vardı? Şimdi herkes birden yayınlayınca merak ettim. 😀
E benim o zaten. 😛
Evet, 30 dakika limiti vardı. Neyse ki işim bittikten sonra, incelemeyi kısaltmam ya da bir şeyler silmem gerekmedi. Enteresan bir şekilde tam 30 dakika oldu. Sony'nin sağı solu belli olmaz diye sonda birkaç saniye es de veremedim. En sondaki müziği bile kırk kere düşünüp korkarak kısacık kullanabildim. Yoksa oyunun müziklerinden bir fon koyma fikrim de vardı. Ama sözde kimsede sorun çıkmıyor, piyango bize vurur. Böyle abuk subuk kurallar koymayıp içerik üreten insanlara birazcık güvenseler ortaya daha eli yüzü düzgün şeyler çıkacak aslında; ama yapacak bir şey yok.
PS4 aldırır bu oyun bana, oyun ve inceleme gayet güzel. Yani keşke imkan olsa girsek konsol dünyasına 🙂
Bu incelemeden sonra ben de tokyo moda haftasına katılıyorum. Sıkılmadan da izledim. Teşekkürler.
@ugury Ghost of Tsushima ambargosu 14'ünde mi kalktı? Tek ambargo mu vardı yoksa 14'ünde şu kadar yayınlayabilirsin diye bir limit mi vardı? Şimdi herkes birden yayınlayınca merak ettim. 😀
Yayın ambargosu bugün kalktı sanırım. 14'ündeki ambargo da spoiler olabilecek kısımlar dışında katı değildi zaten.
@ugury Anladım, basın ve yayıncılara ayrı tarih vermişler sanırım. Bugün let's play yapılabiliyor artık.