• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ozan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • ozan @ozancn

    Bana gore bu saatin tasarimi Galaxy watch a gore daha guzel fakat; Internette yorumlara baktigim zaman., tizen 3.0 guncellemesi ile birlikte saatin acik kalma suresi 1 gune kadar dustu diyorlar. Sizde durum nedir?

    08 Ekim 2018 - 08:27 Beğen
  • ozan @ozancn

    Eskiden oyun yaparlardi, hem tek hem de coklu oyuncu olarak oynanirdi. Istersen kendi bilgisayarinda server acar tum dunyaya acik oynardin. Simdi ise oyunlari cok yuksek fiyatlar ile satmakla kalmiyorlar, uzerine birde oyun icinde para istiyorlar. Dahasi coklu oyuncu oynamak istiyorsan ona da ayri para istiyorlar. Kimse de cikip yahu kardesim ne yapiyorsunuz demiyor. Kayun gibiyiz gercekten.

    15 Nisan 2018 - 22:34 Beğen
  • ozan @ozancn

    En çok hoşlandığım bölüm bu oldu. 🙂

    15 Eylül 2017 - 13:56 Beğen
  • ozan @ozancn

    kullandığınız versiyon 1.5 mi yoksa 2.1 mi? Sanırım 1.5 versiyon 2.1 e göe daha fazla özellikliymiş.

    30 Ağustos 2017 - 10:29 Beğen
  • ozan @ozancn

    video kalitesi neden 360p?

    24 Ağustos 2017 - 08:46 Beğen
  • ozan @ozancn

    Konuştuğunuz konular hakkında görüntüler paylaşırsanız iyi olur. Diğer türlü konuya yabancı olan kişiler hayal güçlerini zorluyorlar ya da boş boş izliyorlar.

    21 Ağustos 2017 - 15:59 Beğen 1
  • ozan @ozancn

    Ben yurt dışında yaşıyorum 100mbit download, 50 mb upload internetim var. Internet ve Tv ye (20+ Hd kanal) aylık Türk parası ile 40 lira ödüyorum. Kota mota hiçbirşey yok. Sinema 15 lira. Gidip te torrentten film indireyim diye düşünmedim. Soldaki arkadaşın dediği gibi öyle torrent denetimi falan da yok. Son kullanıcıy birşey olmaz burada. O filmleri yayınlayan siteye yüklenirler ki ben daha görmedim herhangibir yaptırım. Geçen başka bir sitede Türknet sahibi habire biz sınırsız verirsek komşularla paylaştırırlar falan filan diyor. Benim 100 mbit internetim olmasına rağman 1 kere bile komşumla paylaşmak aklıma gelmedi. Komşum gitsin versin 40 try alsın kendi internetini tv kanalları ile birlikte. Türkiye de sanırım 8 mbit limitli 70 try. Kazığın en kralını yiyorsunuz. Buna digitürk falan ekleseniz aylık 100 150 try ödüyorsunuz. Allah kolaylık versin sizlere.

    06 Mayıs 2017 - 17:40 Beğen 5
  • ozan @ozancn

    Hali hazırda açtığınız bir kutuyu neden açarsınız ki? Direk gözümüzün önünde açın biz de görelim ne kadar inandırıcı. Bu şekilde hiç bir inandırıcılığı yok. Siz ne derseniz deyin. Yok %60 mış mış da mış mış..

    10 Mart 2017 - 11:52 Beğen 2
  • ozan @ozancn

    Mazda cx-3 ü test edebilir misiniz?

    08 Şubat 2017 - 13:43 Beğen
  • ozan @ozancn

    Telefon ve tablet ile bağlanırken sorun yok ama laptop bağlantıcını yapamadım bir türlü.

    03 Haziran 2016 - 14:08 Beğen
  • ozan @ozancn

    ben de bunun 990bl olanından sipariş verdim. Sanırım sadece tasarım farkı var. Mıknatıslı mı emin değilim 🙂 Tablet, telefon ve bağlanırsa televizyona bağlayıp kullanmayı düşünüyorum

    20 Mayıs 2016 - 15:56 Beğen
  • ozan @ozancn

    Arkadaş Falling Skies deki Noah Wyle!a ne kadar da çok benziyor. Genç ve kilolu hali 🙂

    15 Aralık 2015 - 13:57 Beğen
  • ozan @ozancn

    Ben de g3 kullanıyorum. Isınma problemi olduğunu belirtmiş bazı arkadaşlar. O arkadaşlar ne yapıyor da telefon ısınıyor bilmiyorum fakat ben o kadar ısındığını söyleyemeyeceğim. Hatta telefonu ilk açtığımda tamam çok ısındı oha dedim bu kadar ısınır mı 1 telefon fakat sonradan gördün mü o ilk açılması durumu ile ısınmış daha sonra pek aman aman 1 ısınma görmedim. Hatta real Racing oynarken bile gayet serin kalabiliyor. Yanlız telefonun ara yüzünde bir takım problemler var pek stabil değil. Adım ayar ve Smart bullettin uygulaması telefonu az da olsa zaman zaman kastırıyor.
    Kamerası hoşuma gitti kendimce gayet güzel çekimler yapabiliyorum.
    Pil durumu şu ana kadar beni yarı yolda bırakmadı tabi kullanıma göre değişir.

    14 Ağustos 2015 - 09:38 Beğen
  • ozan @ozancn

    koc ailesinden degilse 2500 tl ye tablet alanin aklina sasarim ben.

    10 Kasım 2014 - 14:01 Beğen 2
  • ozan @ozancn

    Bu arkadas cok saglamci. O kadar korkulacak birsey yok. alin aracinizi basin gidin. sinirda da turing alirsiniz bekleme de olmaz. siz kendiniz icin vize almaya bakin en zoru o 😛

    31 Ekim 2014 - 11:46 Beğen
  • ozan @ozancn

    transformer

    13 Ekim 2014 - 17:20 Beğen
  • ozan @ozancn

    Arkadas nasil 3ncu dunya ulkesi oldugumuzu acik acik belirtmis. Masallah adamlar donumuzun faturasina kadar istiyorlar.

    23 Mayıs 2014 - 14:30 Beğen
  • ozan @ozancn

    unboxing dedin yüzümde bir gülümseme oluştu 🙂

    01 Temmuz 2013 - 15:49 Beğen
  • ozan @ozancn

    grid 1 oynayan biri olarak bu oyun 5 para etmez.

    27 Haziran 2013 - 14:23 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (19)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum