Tetikler xbox a göre 10 nesil önde. Cod da falan geribildirimi inanılmaz. Herifler o sekmeye falan ayrıca çalışmışlar.
Tetikler xbox a göre 10 nesil önde. Cod da falan geribildirimi inanılmaz. Herifler o sekmeye falan ayrıca çalışmışlar.
https://www.xbox.com/tr-TR/where-to-buy microsoft bile direkt link verip geçmiş. 😀
@ad33p Oyunu indirtir işte 512liklere der ki işte demo bu oyunun part 2 kısmı için önce part 1 i silin öyle oynarsınız. 😀
En düzgünü bankadan alıp kısa vadeli borçlanma olur onu harici senet sepet altın işleri adamı ipe de götürebilir bu devirde girme o riske derim.
@kortex O kötü olmuş ya, telefonda evet bendeki dex station ile bakıyorum hala benzer aynı dex var. Ama bunun çoktan gelişmesi lazımdı. Güya bizler telefona direkt 2. bir sistem olarak istediğimiz linux dağıtımını kurabilecektik. onu iptal etti bu salaklar.
Samsung için süper, dex diye muazzam bir olay var sonuçta süper işlevsel. Tabi dex bu değişime malesef ayak uyduramıyor çok geç kalındı bazı şeyler özellikle. 🙁
@cimadam Sony ile zaten rockstar'ın arası çok iyi, yani orada bir iş dönüyordur. Bir konsollarda sağlam kaymak yenecek o belli zaten. Dünyanın en çok önsipariş verilen oyunu olacak herşeyin en çok olduğu oyun olacakta bakalım. PC tarafı işte sıkıntı şu devirde hiç görmeden spoiler yemeden evde öyle 5080 5090 lı pcsi olan adama allah sabır versin. Veya 2. elden gidip ps5 xbox series birşey alıp oradan oynayacak her halde ? 😀
O gene neyse ya, abicim adam seslendirmesini, video içeriğini görselleri vs. hepsini yapay zekaya yaptırtmış. Yani bu 1 değil binlerce yüz binlerce böyle kanal var. Birde 15 20 dk video bu ya, tamamen yapay zekadan oluşturmuş araya da 2 tane kendi görselini koymuş güya anlatıyor falan ama lan konuşması robot gibi vs. yani valla bak bunlar bu işin kitabını yazmışlar ve imzalamışlar bu adamlar, sonra para kimde diyorsunuz bilmemnedeki club'a giriş ücreti 250 bin lira kim veriyor diyorsunuz aha böyle kazananlar veriyor işte para haydan geliyor huya gidiyor. 😀
@gamsizm İşin içinde bir bit yeniği var. Kim alıyor ?
Cebinde 100k limitli kredi kartı olan birini düşünelim bütün limitini sadece bir sisteme mi harcayacak ve aaaa 12 taksit oluyor yaaauuw diye sevinecek ve her ay ödeyecek ne için ? asgari ücretli çalışan olduğunu düşünelim, bu saçmalığı yapmaz her halde ? yada yapsa bile der ki ulan niye manstır alayım ? parça parça toplarım oldu bitti der geçer çünkü asgari ücretli adam paranın değerini o kadar kolay harcanamayacağını biliyor.
Birde cebinde 100k limiti olmayan da 1 milyon limiti olan adam düşünelim. Evi barkı var hobisi var yada yeni sistem dizecek parası da gani aylık 200k falan kazanıyor. Şimdi bu adam niye 9060 lı sisteme bu parayı versin ? kolay para kazanıyor oluşu onu salak yapmıyor elbette veya akılsız mantıksız vs. adına ne derseniz deyin parası bol olan daha uyanık ve nispeten de cimri oluyor genelde ve bir sisteme de bu parayı asla vermez.
Bit yeniği de burada işte bu sistemleri kim alıyor ? veya alan yokta manstır sağa sola reklam için ürün yolluyor sonra da bu ürünlerde 3 5 tane satsa da zaten amorti ediyor ? o yüzden kar marjı da yüksek vs. zaten kendi sitesinde kendi ödeme altyapısıyla vs kullandığı için aracı pazaryerlerine yüzde 20 komisyonu da vermiyor. Burada daha çok küçük çocuklu ebeveynleri biraz taksit tuzağına çekip oradan yürümeye çalışıyorlar gibi bana bir fikir geldi. Bu daha mantıklı duruyor.
Serileri bitmiyor ki. Sonu yok millet aldıkça bunlarda yolacak kaz durumuna gidiyor.
1-2 kafi de gerisi eh devam etmeye gerek yok. Hele o son çıkan temizlikçi maksikalı karı muhabbeti vardı ona hiç girmiyorum bile. Neymiş o kurtarıyormuşta can kanır ölmüşmüşte vs ohooo anasını satayım o öldü bu öldü ne bu ya geçmişe adam yollayıp yollayıp duruyorlar, lan anasını satayım mağdem öyle yolla geçmişe nükleeri bitti gitti ya dünyanın anasını belle işte nedir yani bu ? ha ama makine de bence aslında insanların gelişmesini istiyor o yüzden, insanlara özlemi var kopamıyor.
4080'li pc'e alıştıysan ps5 pro yeterde artar bile. Sony ile rockstar zaten ufaktan bir kanka gibiler, o pro'a özel yani mutlaka hd kaplama 4k 60 fps gibi artıları olabilir. Series s'e de çıkacak ama bence ona hiç girme 720p 30 fps artık ne kadar tatmin eder bilemiyorum, ha ama gta'ı önce konsolda oynamanın vereceği haz için değer mi ? değebilir, kimi adam var çünkü açsın da diyor o kadar beklemiş heves etmiş yani o adama tabi koymaz. Zamanında crysis'i 5 fps ile oynayıp bitirenler vardı. 😀
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@ugury ....tekno zaten ne bekliyonuz ki ? ... yerine ben birşey derdim ama işte kurallar engel.