Mustafa Tufan @mustafatufan 12 Mayıs 2014 - 19:29 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 195 21 19 Önceki yorumları gör 4 / 36 engininan @engininan 😀 13 Mayıs 2014 - 17:05 Yanıtla Beğen HALİL DİLER @bymcfalsi91 Armin 😀 13 Mayıs 2014 - 17:40 Yanıtla Beğen GaRGaMEL @gargamel LP; kırkından sonra fena fenomen olacan ama bünye kaldıracakmı bilmiyorum.. 🙂 14 Mayıs 2014 - 01:47 Yanıtla Beğen FATİH @fthsnmz "Eğleniyor muyuz Gençler " Her zamana 🙂 14 Mayıs 2014 - 09:58 Yanıtla Beğen İptal
leventp @leventp 12 Mayıs 2014 - 16:35 Yeni TeknoSeyir hayırlı olsun. Bu ilk günlerde her türlü aksaklık yaşanabilir, doğaldır. 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 269 16 8 Önceki yorumları gör 4 / 79 XYuNuSX @yenigeceben Sene 2014 o kadar kusur ışık hızında da olur levent abi 13 Mayıs 2014 - 12:26 Yanıtla Beğen 2 tansusus @tansusus umarım yeterli destek saglanır 13 Mayıs 2014 - 13:30 Yanıtla Beğen 3 Omeranko @omeranko Beta aşaması bittikten sonra geçilecekmiş. Başka bir şey yok şimdilik. 13 Mayıs 2014 - 17:56 Yanıtla Beğen 1 dx486 @dx486 Hayırlı, uğurlu olsun. Güzel olmuş, elinize sağlık. 16 Mayıs 2014 - 00:44 Yanıtla Beğen İptal
😀
Armin 😀
LP; kırkından sonra fena fenomen olacan ama bünye kaldıracakmı bilmiyorum.. 🙂
"Eğleniyor muyuz Gençler "
Her zamana 🙂