Bardağı 10 lira yapın da 20 de bagis yapalım. Boşu boşuna 30 lira üzerinden faiz odemeyin
Patreon?
yok abi kesme yadırgamadık:)
ooo crackli windows alırım bi dal
50 bin vuruş değil abi öyle olsa 1 ay çekmez 50 milyon diye hatırlıyorum.
aga bu da nokia yani:) samsung bile küçüktü burun kıvırıyorduk
Umarım yüzünüz güler abicim:) hayırlı olsun. çaylaklıktan çıkılmış taze sözlük havası var şuanda.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bardağı 10 lira yapın da 20 de bagis yapalım. Boşu boşuna 30 lira üzerinden faiz odemeyin