Aynen öyle bu yüzden TP Link'in Archer C2 Router'ı alacağım. Teşekkürler yorumunuz için.
Aynen öyle bu yüzden TP Link'in Archer C2 Router'ı alacağım. Teşekkürler yorumunuz için.
Bana da yazdılar, akıllı saatlerinden göndereceklermiş... @gamsizm
Panelden çok domain'i sunucuya eklemekte sıkıntı yaşıyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı? #akış
Mail için Yandex falan mı kullanıyorsunuz. Bana bir şekilde ulaşabilir misiniz?
Teşekkürler, tek kişi olmak gerçekten sıkıcı olmaya başladı ilerleyen zamanlarda ona kafa yoracağım. Çok teşekkür ederim bu yapıcı eleştiriler için. 🙂
Aklınıza gelince paylaşabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler
Hepsini denedim istisnasız, olmuyor kafayı yiyeceğim. Anormal bir şey var ilk defa başıma geliyor.
Resimleri optimize etmek için adam akıllı bir çözüm bulmam gerek, bunlar sadece önbellekte bırakıyor. 🙁
Abi sen çok önce başvurmamış mıydın, onu kabul etmemişler miydi?
Merhabalar, şuana kadar 15-16 videolu inceleme çektim ve hala denemeler yapıyorum. İlerleyen videolarımda bu tavsiyelerinizi dikkate alacağım. 🙂 Uzun uzun yazdığınız için ayrıca teşekkür ederim!
Root falan gerek yok, sadece çağrı almanız yeterli dediğim gibi. http://www.facebook.com/incelemeco üzerinden mesaj atabilirsiniz.
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 83 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Normalde 20 dolar daha pahalı, fakat şu anda her iki üründe indirimde.