Merhaba arkadaşlar, centos sunucuya ücretsiz yonetim paneli aramaktayım. Centos web paneli kullandım fakat akıcı değil. Şu anda da türk yapımı olan paniluxu test ediyorum. Sizce ajenti veya webmin'e de goz atmalı mıyım? Kullandığınız varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.
#akış #linux #centos
Hiç gerek yok panele. Paneller hiç kullanmayacağın yüzlerce şey yüklüyor makineye. Ben Nginx + Google Pagespeed + Php-Fpm + MariaDB(veya mysql) + Bind kurup geçiyorum, canavar oluyor makine. Mysql işlerini ssh üzerinden yaparsın, dosya işlerini SFPT üzerinden yaparsın başka bir şeye gerek yok zaten. Cpanelli apache ile 4.5 saniyede açılan sitem bu kombinasyonla 1.2 saniyede açılıyor.
Mail için Yandex falan mı kullanıyorsunuz. Bana bir şekilde ulaşabilir misiniz?
Aynen ben yandex kullanıyorum, daha önce mail de kuruyordum ama çok sıkıntılı oluyor, gerek yok.
Zamanında Kloxo kullanmıştım fena değildi. Linkten ücretsiz birkaç alternatifi inceleyebilirsiniz.
https://helgesverre.com/blog/free-alternatives-to-cpanel/
Panelden çok domain'i sunucuya eklemekte sıkıntı yaşıyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı? #akış
Domaini panelsiz sunucuya mı yönlendireceksin? Bind ile yapabilirsin. [email protected] dan ulaşabilirsin bana.