Merhaba arkadaşlar, centos sunucuya ücretsiz yonetim paneli aramaktayım. Centos web paneli kullandım fakat akıcı değil. Şu anda da türk yapımı olan paniluxu test ediyorum. Sizce ajenti veya webmin'e de goz atmalı mıyım? Kullandığınız varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.

#akış #linux #centos

BeğenFavori PaylaşYorum yap