Selamlar arkadaşlar,
Sony Xperia Z3 Compact'ı kendi YouTube kanalımda inceledim.
Video hakkındaki olumlu/olumsuz düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.
Teşekkürler 🙂
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

İzledim bu sabah. Güzel inceliyorsun, video kaliteli fakat konuşman biraz yavan kalıyor.
android 5 çok gecikti bu cihaza
insanlar hayatı hızla yaşamaya alıştı direk istedigini almak istiyo telefonu anlatmak yerine telefonu önce gösterip sonra anlatman daha mantıklı olur bence videoya başladıgında önce seni degilde telefonu görmek daha mantıklı bu benim fikrim https://www.youtube.com/watch?v=CJTlB_S7ct0 mesela bu elemanı taktir ediyorum işini iyi yapıyor videoya dikat edersen 2-3 snde logosunu gösterip direk konuşmaya geçiyor seninkisi 9-10 sn sürüyor ve video başlar başlamaz mrb kısmında bile telefonu elinde gösterip videonun içersinde kalmasını saglıyor 20 saniye sonra direk telefonu gösterirken konuşmaya başlıyor https://www.youtube.com/watch?v=07jSLHDnte8 ama bu adamların konsept üzerinden gidersen bence daha iyi olur edit: eline saglık güzel işler çıkarman dilegiyle
Merhabalar, şuana kadar 15-16 videolu inceleme çektim ve hala denemeler yapıyorum. İlerleyen videolarımda bu tavsiyelerinizi dikkate alacağım. 🙂 Uzun uzun yazdığınız için ayrıca teşekkür ederim!
Yararlı bir inceleme olmuş. Tebrik ederim. Alper Kutlu'nun incelemesine katılıyorum. Kendini videoda ne kadar az gösterirsen o kadar iyi. Ekrana ürünü ver bence, istiyorsan ekranın altında küçük bir kutuda yüzünü gösterebilirsin. Bir diğer tavsiyem de ürüne performans, ses kalitesi gibi belirli kategorilerde ayrı ayrı inceleyip sonra bu konuda bir puan vermen ve bunun sebebini anlatman. Kategoriler arası geçişlerde de videoda bunu belirgin hale getirsen iyi olur, 1 saniyelik bir jenerik gibi. Başarılarının devamını dilerim.