Merhabalar,
Bu sefer buradan kendi incelememi paylaşmamıştım fakat neden paylaşmadın diye soranlar olduğu için son kez kendi incelemelerimi #akış üzerinden paylaşıyorum, umarım Casper VIA V6 incelememi beğenirsiniz. 🙂
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

ben paylaştım 🙂 http://teknoseyir.com/durum/324752
Yeni gordum, eyvallah cok sagol. 🙂
neden son kez ?????
Burda paylaşmamı uygun görmeyen üyeler var..
görmek istemiyorsa takip etmesin. sen paylaşmaya devam et bence 🙂
Tesekkurler 🙂
zaten içerik üreten yararlı kişilerin hepsi kaçtı burdan , editörlerde hayır yok , onlar sosyal i hep yük olarak görüyorlar , you tube tık alsınlar da gerisi yalan 🙂