Bikaç gün önce birisi cryengine 4 motoruydu sanırsam üniversiteliler için ücretsiz diye bir yazı paylaşılmıştı. Kim paylaşmıştı onu veya bi bilgisi olan varsa anlatabilirmi siz paylaştınız diye hatırlıyorum ama @ardazeytin
Bikaç gün önce birisi cryengine 4 motoruydu sanırsam üniversiteliler için ücretsiz diye bir yazı paylaşılmıştı. Kim paylaşmıştı onu veya bi bilgisi olan varsa anlatabilirmi siz paylaştınız diye hatırlıyorum ama @ardazeytin
@x86 Hocam rasperry pi yerine banana pi almayı düşünüyordun sanırım sen.Tamam rasperi pi nin donanımı daha kötü olsa da windows 10 lu olması artı bir özellik katmaz mı acaba?Ben de almayı düşünüyorum da ondan sorayım dedim 😀
Beyler ilk The Witcher oyunun Türkçe yamasının tam sürümünü bulan var mı? İnternette sadece Beta 3.0 versiyonunu bulabildim.
teşekkür ederim