@kosmer Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Yani şu an bu fiyata bu kulaklık pahalı mı sizce? Anladığım kadarıyla gayet memnun etmiş sizi alma isteği uyandırmadı değil içimde 🙂
@kosmer Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Yani şu an bu fiyata bu kulaklık pahalı mı sizce? Anladığım kadarıyla gayet memnun etmiş sizi alma isteği uyandırmadı değil içimde 🙂
Arkadaşa katılıyorum. Üzerine biraz daha ekleyerek daha kaliteli mouslar alabilirsiniz.
Çok iyi fiyata almışsınız. Şu an sıfırı 1200 lira. Güle güle kullanın. Güzel monitör.
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@kosmer Tekrar teşekkür ederim bilgi paylaşımınız için. Yakın zamanda alıp sizi bilgilendireceğim kullanma deneyimlerimi.