• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

MFT
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
The right man when things go wrong. http://www.azalet.com
  • MFT @mft

    abi şu oyunu fps oynasan tps de sende bilmiyon ne yaptığını

    29 Aralık 2015 - 23:23 Beğen
  • MFT @mft

    passat b5 iken güzeldi ya 🙁

    17 Kasım 2015 - 06:23 Beğen
  • MFT @mft

    bende de kayma var

    12 Haziran 2015 - 00:26 Beğen
  • MFT @mft

    nice yıllara değil nice daha 4 yıllara teknoseyir
    çekim hataları gene bomba olmuş yarıldım

    10 Mart 2015 - 19:37 Beğen
  • MFT @mft

    yok siz dedikten sonra hatayı fark ettim düzelttim 🙂

    07 Şubat 2015 - 00:09 Beğen
  • MFT @mft

    http:// den sonra www koymadığımdan olmuş şimdi sorun çkmıyor teşekkür ederim gei bildirim için

    07 Şubat 2015 - 00:06 Beğen
  • MFT @mft

    @denizetkin ssl den dolayı falan mı güvensiz diyor ilk defa sizden alıyorum bu geri bildirimi teşekkür ederim başkalarıda aynı şeyle karşılaşıyorsa çözmem gerekir

    07 Şubat 2015 - 00:04 Beğen
  • MFT @mft

    https://www.youtube.com/channel/UC7dQt9jOaDttb43jq72u1Lw
    http://www.azalet.com

    06 Şubat 2015 - 22:53 Beğen
  • MFT @mft

    abi bende lubuntuyu öneririm bundan bi 7 ay önce elime baya eski bi laptop geçti içinde xp yüklüydü ama açılmıyordu hoşgeldinizde kalıyordu bi gün sabaha kadar bekledim hala hoş geldinizdeydi format attım tekrar xpyi yükledim değişen bişey olmadı sonra lubuntuyu buldum onu yükledim ve şimdi çok rahat ve akıcı denemesede takılmayadan kullanıyorum düşünün açılmayan pc kullanılır iş görür hale geldi sadece indirme müzik ve resim gösterme amacıyla kullanıyorum ama iş görüyor fazlasıyla. bahsettiğim sistem seninkinden çok çok daha düşük bir sistem o yüzden lubuntudan başka seçeneğim yoktu. yukarıdaki önerilerde işini görür şimdilik ama birde şu açıdan bakmak lazım ilerde zamanla elindeki laptop dahada eskiyecek ve mint veya xfce kullanırken de kasacak hale gelecek o zaman lubuntuya geçmen farz olacak her ne kadar benzer olsalar da birkere daha alışman gerekecek o yüzden benim tavsiyem en baştan lubuntu kurman olur hem birkere alışırsın ve çok daha uzun süre kullanırsın hem de hiç kasmadan çok akıcı bir şekilde kullanırsın. dediğin gibi sadece sunum için kullanacaksan dağıtımın sadece hızına bakman en mantıklısı olur ve o konuda da lubuntuyu ben tek geçerim seninde işini fazlasıyla görür

    31 Ocak 2015 - 22:02 Beğen
  • MFT @mft

    programlar çok güzel ama hepsi paralı ve en ucuzu 60 dolar bence hakediyorlar ama programa 300 400 dolar yatırmak ben dahil birçok kişi için evlat acısı tadındadır. render işiyle uğraşıp programa para vermek istemiyenlere tek yol korsan gibi gözüküyor ama birde açık kaynak kodlu programlar var. benim programa para vermek istemiyenlere yasal bir tavsiyem bilgisayarınızın yerel diskinde ufak bi bölüm açın ve o bölüme ubuntu studio işletim sistemini kurun. artık ücretsiz olarak bir render programına değil render için tasarlanmış bir işletim sistemine sahipsiniz. bu video daki programlarla kıyas yapamıyacağım şimdi ama profesyonelliğe yakın işlerinizi halledebilecek birçok ücretsiz açık kaynak program ubuntu studio içinde mevcut

    15 Eylül 2014 - 18:24 Beğen 1
  • MFT @mft

    direk kulaklık kablosunu bağlarsanız ses alırsınız ama çok yüksek ve kaliteli olmaz ufak bi anfi ayarlıyabilirseniz daha iyi olur ben olsam 2+1 için bass filitreli bir anfi devresi yapardım tam hakkını verirdim nedense hoşuma gitti tipleri 🙂
    birde gereksiz bi iş değil bence benim hayatım bu tür şeyleri adam etmekle geçiyor 😀 kabul adam ettiklerim bir işe yaramıyor bunu da adam ettim diyip rafa kaldırıyom bu yönden bakınca gereksiz ama eğlenceli 🙂

    07 Haziran 2014 - 21:37 Beğen 2
  • MFT @mft

    iki arza arası ortalama süreye bir milyon saat demişler de bir milyon saat 114 yıl yapıyor aklım almadı benim bu işi hadi ortalamanın çeyreği kadar dayansa 25 yıl eder 25 yıla 4 tb şimdinin 512 kb si olur zaten

    29 Mayıs 2014 - 14:07 Beğen
  • MFT @mft

    aha otoseyir videosu @can abiyi özlemiştim dedim sonuç hüsran:( nerdesin abii?

    28 Mayıs 2014 - 17:32 Beğen
  • MFT @mft

    @mono nun knex ile imtihanı 😀 😀

    23 Mayıs 2014 - 17:58 Beğen 1
  • Durum (1)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (14)
  • Takipçi (33)
  • Takip edilen (29)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum