passat b5 iken güzeldi ya 🙁
abi bende lubuntuyu öneririm bundan bi 7 ay önce elime baya eski bi laptop geçti içinde xp yüklüydü ama açılmıyordu hoşgeldinizde kalıyordu bi gün sabaha kadar bekledim hala hoş geldinizdeydi format attım tekrar xpyi yükledim değişen bişey olmadı sonra lubuntuyu buldum onu yükledim ve şimdi çok rahat ve akıcı denemesede takılmayadan kullanıyorum düşünün açılmayan pc kullanılır iş görür hale geldi sadece indirme müzik ve resim gösterme amacıyla kullanıyorum ama iş görüyor fazlasıyla. bahsettiğim sistem seninkinden çok çok daha düşük bir sistem o yüzden lubuntudan başka seçeneğim yoktu. yukarıdaki önerilerde işini görür şimdilik ama birde şu açıdan bakmak lazım ilerde zamanla elindeki laptop dahada eskiyecek ve mint veya xfce kullanırken de kasacak hale gelecek o zaman lubuntuya geçmen farz olacak her ne kadar benzer olsalar da birkere daha alışman gerekecek o yüzden benim tavsiyem en baştan lubuntu kurman olur hem birkere alışırsın ve çok daha uzun süre kullanırsın hem de hiç kasmadan çok akıcı bir şekilde kullanırsın. dediğin gibi sadece sunum için kullanacaksan dağıtımın sadece hızına bakman en mantıklısı olur ve o konuda da lubuntuyu ben tek geçerim seninde işini fazlasıyla görür
programlar çok güzel ama hepsi paralı ve en ucuzu 60 dolar bence hakediyorlar ama programa 300 400 dolar yatırmak ben dahil birçok kişi için evlat acısı tadındadır. render işiyle uğraşıp programa para vermek istemiyenlere tek yol korsan gibi gözüküyor ama birde açık kaynak kodlu programlar var. benim programa para vermek istemiyenlere yasal bir tavsiyem bilgisayarınızın yerel diskinde ufak bi bölüm açın ve o bölüme ubuntu studio işletim sistemini kurun. artık ücretsiz olarak bir render programına değil render için tasarlanmış bir işletim sistemine sahipsiniz. bu video daki programlarla kıyas yapamıyacağım şimdi ama profesyonelliğe yakın işlerinizi halledebilecek birçok ücretsiz açık kaynak program ubuntu studio içinde mevcut

direk kulaklık kablosunu bağlarsanız ses alırsınız ama çok yüksek ve kaliteli olmaz ufak bi anfi ayarlıyabilirseniz daha iyi olur ben olsam 2+1 için bass filitreli bir anfi devresi yapardım tam hakkını verirdim nedense hoşuma gitti tipleri 🙂
birde gereksiz bi iş değil bence benim hayatım bu tür şeyleri adam etmekle geçiyor 😀 kabul adam ettiklerim bir işe yaramıyor bunu da adam ettim diyip rafa kaldırıyom bu yönden bakınca gereksiz ama eğlenceli 🙂
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
abi şu oyunu fps oynasan tps de sende bilmiyon ne yaptığını