O dönem 6 tane iPhone alıp satmıştım. 6 telefondan 50TL kazandım kazanmadım. Eş dost gören istiyordu. Paranın değerinin olduğu zamanlar. Dileyen alabiliyordu. Ben de satıp satıp yeni telefon deniyordum 😀 iPhone 3GS'den sonra 7 Plus'a kadar dönmedim iPhone'a
Toplu SMS bile yoktu ilk iPhone'da navigasyon uygulamaları çalışmıyordu. Android telefon tercihimde navigasyon işi çok etkiliydi. Sırf navigasyon için uzun süre WP telefonlara bilr katlandım. WP 7 ile o iş de bitti.
Videoda hata varsa tabi ki eleştirebilirsiniz de videoyu izlemeden atıp tutmak gerçekten bilgisiz, kötü nitetli adamın işidir. Bakın videoda ne deniyor bu dizüstü için izleyin. Kaldı ki ATOM bir dizüstü hakkında konuşurken de o dönemin fiyatlarıyla değerlendirildi ki ben de uzun süre ATOM işlemcili bir ultrabook kullandım. Para ona yetti ve F/P olarak da uzun süreler işimi gördü.
Eleştiri ancak akıl süzgeciyle, analizle iç içeyse işlevseldir. Gerisi boş zırva oluyor.