Almadıysanız İskandinavya DLC'sini almanızı öneririm..
Ben dün ilk kez oynamaya başladım 3 ile benzeyen yönleri var ama atmosfer farklı.
Merlin'in Kazanı gibi bir site bile şu oyunu paylaşıyorsa oyun sektörü bitmiştir Türkiye'de
Kesinlikle fiyatı gayet iyi. Denenebilir en azından çok para verdim demezsin 😀
Hasan biraz daha gelişmesi gerekiyor diyenler var, almayı gözüme kestirdim fena durmuyor.
Olsun abi DayZ'nin yapımcıları kaç aydır dev güncelleme getirmediler. Bence H1Z1 daha iyi olacak DayZ'den.
Bence oldukça gelişecek bir oyun. Çoğu kişi oynamadan yorumluyor, onlara oynamasını tavsiye ederim.
Hepsi bir Sonsuz etmez bence. Bu arada TS'de Pentagram seven kişileri görmek çok güzel.
Bir ara Facebook hesabı hacklemek için facedbook vardı. Oldu 3 sene.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Gelir