#BatmanArkhamKnight fena patladı sanırım. Steam'deki puanı %32. Ve kaldırılmış Steam'den. Satışta değil şu an. Bunun yanında ikisi de 180 lira olan Fallout 4 ve Rainbow Six Siege'in çok satanlarda ilk 10'a girmesi ilginç. Önsipariş olaylarından kimsenin ağzı yanmamış anlaşılan. Hadi #Fallout4 sağlam gelirde, #RainbowSixSiege... Ubisoft yani bu 😀 Ve #Witcher3 hala 5. sırada. #akış #Oyun #steam
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Oldum olası şu karanlık atmosferdeki oyunları sevemedim belkide GTA 3'ü bitirmeme nedenim bile olabilir . Bu yüzden Batman'i almayı düşünmüyordum . Rainbow Six Siege patlayacak o kadar para verilmez.
oyunda sadece optimizasyon sorunu var anladığım kadarıyla. çözülmeyecek bir sorun değil gibi.
Optimizasyon, oyunun konsoldan PC'ye 12 kişili ekiple çevirildiğinin ortaya çıkması, batmobile'ın devamlı kullanılmaya zorlanması bunun yanında sürüş dinamiğinin kötü olması, eski oyunlardan grafik dışında çok farklı olmaması vs. @frt
Ubisoft, Far Cry 3'ten beri kaliteli oyun çıkaramamıştır net.
far cry 4 te zaten 3ün aynısı gibi bir şey. Doğru dedin.
Ben dün ilk kez oynamaya başladım 3 ile benzeyen yönleri var ama atmosfer farklı.
@orcun Önsipariş verdiğim oyunlar Witcher 3 ve GTA V oldu. Kutulu versiyonunu. Hem önsipariş içerikleri, hem önsiparişe özel 59 TL'lik fiyatı, hem önsiparişe GOG.com'daki özel içerikler bu kararı verdirdi bana. Oyun çıktığında sorunları vardı. Oynanışı törpüleyecek kadar değildi kesinlikle. Vardı ama. Neredeyse hergün hızlı birşekilde yamalandı ve sorunlar çözüldü. Önsiparişten memnun kaldım açıkçası. A
GTA'da ise kesinlikle rezaletti. En az 5 farklı sorun yaşadım. 1 hafta oyuna giremedim. Rezillikti sadece. Ha onu da ucuz bulduğum bir yer olduğu ve verdiği önsipariş bonusları için yaptım. 100 liraya gelmiş oldu oyun. Şu an alamazsın o fiyata. Eğer getirileri risklerine değecekse önsipariş yaparım. Witcher 3 ve GTA V'i nasıl olsa er ya da geç alacaktım. O yüzden verdim önsipariş. Ama Batman.. İyiki vermemişim. Açık dünya olsa da Witcher'ın yarısı kadar bile haritaya ve derinliğe sahip olmayan bir oyunun bu kadar sorunu olması felaket bir durum. AC: Unity'ye çevirdiler oyunu.