Meriç Can Özçil @mericozcil 04 Şubat 2015 - 23:15 Mutluluk! #h1z1 #steam BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 Burak Özyürek @burakozyurek Oyun için yapılan yorumlardan biri: Oyunun artılar(+): -Oyun olması Eksileri(-) -(falan filan) -(falan filan) -(falan filan) -(falan filan) -(falan filan) 04 Şubat 2015 - 23:17 Yanıtla Beğen 5 Meriç Can Özçil @mericozcil Bence oldukça gelişecek bir oyun. Çoğu kişi oynamadan yorumluyor, onlara oynamasını tavsiye ederim. 04 Şubat 2015 - 23:18 Yanıtla Beğen Meriç Can Özçil @mericozcil Soruyorum size: Sony'nin yaptığı hangi oyun kötü olmuştur? 04 Şubat 2015 - 23:20 Yanıtla Beğen Realblue1 @realblue1 @mericozcil Oyunu sony online entertainment yaptığı için kötü zaten o ps3 ps4 exclusive lerini sony yapmıyor sonynin anlaştığı 1. parti oyun stüdyoları yapıyor sony sadece dağıtıyor.Bilginiz olmadan fikriniz olmasın. 04 Şubat 2015 - 23:27 Yanıtla Beğen 2 Meriç Can Özçil @mericozcil Olsun abi DayZ'nin yapımcıları kaç aydır dev güncelleme getirmediler. Bence H1Z1 daha iyi olacak DayZ'den. 04 Şubat 2015 - 23:46 Yanıtla Beğen Selim Kaltakkıran @mevzun @erkansahan Sony den bağımsızdan da öte, tamamen satıldı. Alakası yok. 05 Şubat 2015 - 09:40 Yanıtla Beğen 1 Meriç Can Özçil @mericozcil Yani sadece ismi Sony kaldı diyorsunuz :O 05 Şubat 2015 - 10:03 Yanıtla Beğen İptal
Oyun için yapılan yorumlardan biri:
Oyunun artılar(+):
-Oyun olması
Eksileri(-)
-(falan filan)
-(falan filan)
-(falan filan)
-(falan filan)
-(falan filan)
Bence oldukça gelişecek bir oyun. Çoğu kişi oynamadan yorumluyor, onlara oynamasını tavsiye ederim.
Soruyorum size: Sony'nin yaptığı hangi oyun kötü olmuştur?
@mericozcil Oyunu sony online entertainment yaptığı için kötü zaten o ps3 ps4 exclusive lerini sony yapmıyor sonynin anlaştığı 1. parti oyun stüdyoları yapıyor sony sadece dağıtıyor.Bilginiz olmadan fikriniz olmasın.
Olsun abi DayZ'nin yapımcıları kaç aydır dev güncelleme getirmediler. Bence H1Z1 daha iyi olacak DayZ'den.
@erkansahan Sony den bağımsızdan da öte, tamamen satıldı. Alakası yok.
Yani sadece ismi Sony kaldı diyorsunuz :O