Bu #ETS2 ne yapışkan bir oyunmuş ya. 44 saat olmuş bir hafta önce aldığım oyun. Manyak gibi kamyon süreceğim hiç aklıma gelmezdi valla, bağımlılık yapıyor çok fena. Hatta demin sürerken uykuya dalmışım gitti $83.000'lık mal. 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap