Ortaya karışık... #OtoSeyir
- Orijinal boyutta isteyenler için; http://i.wheelsage.org/pictures/u/unsorted/mixed/unsorted_mixed_144.jpeg

Ortaya karışık... #OtoSeyir
- Orijinal boyutta isteyenler için; http://i.wheelsage.org/pictures/u/unsorted/mixed/unsorted_mixed_144.jpeg

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
HotHatch hatta. 😀
Fiesta ST güzel. Peugeot'dan ne kadar uzak, o kadar güzel. 😀 😉
Yalnız Renault'nun sarısı müthiş durmuş.
Ahaha aynen bak iyi bir noktaya değindin. 😀