hangi aşı?
@burak-inside dahili. pes çalıştırır. ofiste kullanıyorum yeterli alan yok pes için dota ile fm yüklü. dotayı iyi oynatıyor orta yüksek ayarlarda.
ben kullanıyorum aynı işlemciyi 3200mhz ramle. çok memnunum. gecikmesi fazla olabilir belki apu için gecikme çok önemlki olmuyor frekansı yeterli.
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
plasebo grubunda değilmiş.