"Aşı ücretsiz olacak. (Bizde 🙂 )
Alman hükümeti aşı satın almak için 6 milyar euro ayırdı."
Biz bu tam takır halimizle 85+5-6 milyonu (surisi,göçmeni vb) aşılıcakmışız :))
3/4 su vur geç,yakalananada plasobe etkisi içindi dersin geçer :))

"Aşı ücretsiz olacak. (Bizde 🙂 )
Alman hükümeti aşı satın almak için 6 milyar euro ayırdı."
Biz bu tam takır halimizle 85+5-6 milyonu (surisi,göçmeni vb) aşılıcakmışız :))
3/4 su vur geç,yakalananada plasobe etkisi içindi dersin geçer :))

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ayranı yok içmeye
Aşıyı alırız ya sadece araçları bir sene yenilemesek yeter zaten veya yardım yapmayız bir kaç yere olur biter. Plasebo grubu aşılanma için olmuyor çalışma aşamasındayken oluyor çalışma bittikten sonra da onlara da aşıdan vurulması gerekiyor ayrıca. Aşının koruyuculuğu 100% değil sonuçta ona yorulabilir hastalananlar.
para vermeye amma meraklisiniz ya 😀
zaten vermeye aşı yok 🙂 bu ülkede ücretsiz ne var ki ?
@ayhane aşı.