Kerim Yiğit Özsoy paylaştı.
İzlemenizi öneririm , realist tarafsız bir şekilde neden bu konumda olduğumuzu anlatıyor.
Sonuna kadarda haklı.
#akış #tedxistanbul
İzlemenizi öneririm , realist tarafsız bir şekilde neden bu konumda olduğumuzu anlatıyor.
Sonuna kadarda haklı.
#akış #tedxistanbul
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Mükemmel bir söyleşi. Ufkum biraz daha gelişti. Teşekkürler.
Yav he he
Çözümü de ondan beklersek vay halimize
ironi yapmıştım 😀 Adam hafif yumuşak gibi ama çok zekice ve güzel konuşuyor. Öğrenciler ise anlatılanla değil adamla ilgileniyorlar.