İzlemenizi öneririm , realist tarafsız bir şekilde neden bu konumda olduğumuzu anlatıyor.
Sonuna kadarda haklı.
#akış #tedxistanbul
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Emin Çapa gibi aklı başında insanlar yokki memleketin başında neyse...
Teşhis ayrı tedavi ayrı...:=)))
Çok güzel şeylerden bahsetmiş, umarım farkında olmayan insanlara ulaşmıştır.
Olayın özeti:
https://www.youtube.com/watch?v=__yTofXY-Kg&t=1045
http://www.rareelementresources.com/rare-earth-elements/rees-in-iphone-pdf
Çok daha zekiler ya ondan komik geliyor.
Mükemmel bir söyleşi. Ufkum biraz daha gelişti. Teşekkürler.
Yav he he
Çözümü de ondan beklersek vay halimize
ironi yapmıştım 😀 Adam hafif yumuşak gibi ama çok zekice ve güzel konuşuyor. Öğrenciler ise anlatılanla değil adamla ilgileniyorlar.