açma kapama tuşunu yana koymuş lenovo ne akıllıca ya harici ekran filan bağlasan her seferinde kapağı açmak gerekmiycek.
açma kapama tuşunu yana koymuş lenovo ne akıllıca ya harici ekran filan bağlasan her seferinde kapağı açmak gerekmiycek.
enpara sanal kartta benim başıma da geldi. bakiye olmduğu için çekemedi. amazona ekledikten sonra olmuştu.
Psikolojikmiydi ya bende hızladı sanki,halbuki açmak için ayarda lazım mış 🙂 ben o ayarıda yapmadım gmktec g5 kullanıyorum,şu mini olandan.
Güzel bir uygulama temmuzdan sonra 1 tl olacakmış bakan öyle açıkladı sanki. Bir yerden başlamak lazım. Kervan yolda düzülür. Her başlayan bitiremez ama bitirenler başlayanlardır. 🙂
Bir hizmet veya ürün pahalı mı ucuz mu bende kestiremiyorum. Ekonominin yanında iş ahlakı da kötü. Aynı zamanda çoğu kişi de hayatından memnun.
daha öncelerde sisten ipad 6 almıştım sanırım. çok temizdi sorunsuzdu.
ben 6 kanatlı olanlardan kullanıyorum 3 odam da var çok memnunum. kiwi nin
@orcunfix evet tutan birşeyin sahte apk sı çıkıyor hemen,sahtenin bile sahtesini yapıyorlar 😀
Benimde işyerime kutu bağladı tt,bugün baktım aktif olmuş. türk netten abonelik başlattım arıyarak. bakır kablodan fibere online geçiş olmadı. 1200tl kurulum ücretide çıktı o yüzden. ama kayınbilader türknetli onun referans kodu ile bir ay bedava olacak.
maç çok izlemem ama dizi film platformları var çok güzel. orjinal plarformarı bir araya getirmiş daha hızlı ve sorunsuz. onları kapamazlar umarım.
Aynısını kullanıyorum. Memnunum. Daha önce ipad 6 kullanmıştım kalmeli ama ipadi hiç sevmedim. Lenovo hem şık hem f/p
ChatGPT bırakalı baya oldu. yeminler ediyor doğru diye,doğrusunu gösterince aa yanlışlık yapmışım diyor. Öğretiyorum. 3 gün sonra yine başa sarıyor. Gemini kullanıyorum ne zamandır. Öğrenciler için 1 yıllık pro vermişlerdi o zamandan beri
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu nedir. Sadece cari açıp ay başı otomatik belirli tutar borçlandırma ve tahsilat girip. Cari döküm pdf olarak alınabilen basit bir çözüm var mı