Gerçekteki niyetleri neydi bilmem ama şu yakın zamanda çıkan avrupanın "made in europe" olayı etkiledi büyük ihtimalle
Gerçekteki niyetleri neydi bilmem ama şu yakın zamanda çıkan avrupanın "made in europe" olayı etkiledi büyük ihtimalle
Bunu yatak odasında kullanıyorum gece uyurken falan inanılmaz iyi oluyor. Tabi tam yatağın üstünde olması lazım kenarlarda kaldı mı pek bi etkisi olmuyor
Muhtemelen askeri ve özel kişiler için güvenlikli telefon yapacaklardır. Onun dışında mantıksız olur. Pil dışında hangi bileşeni üretecek ki aselsan? Hadi Soc dışında her şeyi üretti diyelim samsung ve çinlilerin milyonlarca üreterek düşürdükleri maliyetlerle nasıl mücadele edecek? Vestel venüs tarzı toplama telefona özel güvenlik çipleri, yazılım bs ekleyip halka satacaklar desek bu da devletin işine gelmez. Ne olacak merak içindeyim
@oniki düzgün çalışmasından kasıt yurtdışı alışverinde geçmesi vs ise bunun nedeni alışveriş siteleri değil mi, ben mi yanlış biliyorum hocam. temu falan kabul ediyordu çünkü
kimse kullanmazsa nasıl yaygınlaşacak. troy yerine steam gibi kabul etmeyen platformları darlamak lazım
Çift kamera yazmasına gerek var mı çift kamera varmış gibi kamera yeri yapmışlar
elimde para olup da, vaktinde almış olsaydım max 4-5 dolardan satmış olurdum, o yüzden çok da üzülmüyorum böyle şeylere 😀
Ben de Turkcell e geçince spam aramalar aşırı artmıştı, tesadüf olabilir
o motor ve şanzımanlarla uğraşmaktansa temiz zoe intense veya mg4 falan almak çok daha mantıklı bence o paralara.
Bence gelişme hızları çok azaldı. Gittikçe kısıyorlar sonra yeni sürüm çıktı diye tekrar açıyorlar wow süper olmuş falan dedirtip tekrar kısıyorlar
splat baya iyi ya. ben de blackwood olanını kullanıyorum uzun zamandır çok memnunum
Ben de bir onlinw alışveriş yapacaktım ne enpara kartımla ne de garanti kartımla alabildim bir sıkıntı var gibi. Uygulamada da sürekli hata veriyor
bu nasıl füze, sadece boşa savunma füzesi harcatıp maddi hasar mı veriyor 😀
Ben baliden xbox one x ve kontrolcü getirmiştim elimde torbayla. Ne uçakta bişey soran oldu ne de havalimanı geçişlerinde.
Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hiç tek attırdığım olmadı. hiç tek attıracak kadar detaylı prompt yazacak sabrım da olmadı. olsaydı 1 saat bekler miydim onu da sanmıyorum 😀 hızlı hızlı, küçük adımlarla, kontrollü gitmek daha keyifli geliyor bana