https://link.medium.com/GyqyKMu28Z
Bence bu kadar sert olmayın.
https://link.medium.com/GyqyKMu28Z
Bence bu kadar sert olmayın.
Ve biliyormusun altın kelebek ödül töreninde en iyi internet dizisi ödülü fi'ye verildi. Kafayı yedim oturduğum yerde.😣
19 yaşındayim ve uzun yazılar okumayı seviyorum, benim gibi olan gençler bence de az ama o kadar da az değil.
Ama yeni nesilin bu çok çabuk sıkılma halini bende hiç beğenmiyorum.
P9lite'nin şarj olma süresi çok uzun ve kamerası pek iyi değil ama pılı çok uzun gidiyor ve cihaz çok stabil.
Bende bir grup paylaşayım😃.
https://youtu.be/iuQQIawCqBA
Klipleri pek iyi değil bence.
Rezillik, arkasına pepe koyup çocuk tableti diye sat ama kalitesiz batarya tak ve güvenlik önlemi olmasın.
@mkarakaya506 bende siyasete girmeyi istemedim, ben hepimizin doğaya saygılı olmasını istiyorum ama etrafımda gördüm çoğu kişi sadece lafta doğaya saygılı.
Başkalarının yaptıkları bizi ilgilendirmez, biz kendi ormanlarımıza sahip çıkalım.
@loop maalesef hiç o riske giremem, tek atımlık kurşunum var 😃
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@protego ekranın en dibinden yavaşça ortasına doğru kaydırın.