Annem huawei mate 20 lite kullanıyor, ekran kilidi açılmadan üst bildirim çekmecesi aşağı indirilemiyor. fener açmak, bluetooth kapamak wifi açmak vs. yapılamıyor dolayısıyla. İlla ekran kilidini açmak gerekiyor önce. Aradım taradım böyle bir ayar bulamadım. Arayüzü baya kötüymüş. Böyle bir ayar var mı bir yerlerde bilen var mı?
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Nasıl oluyor bu bir türlü olmadı. Ayarı nerede acaba baya kurcaladım bulamadım. Gerçi burada da çok kısıtlıymış yani o normal bildirim çekmecesinin ve kısayollarının gelmesi gerek ekran kilitliyken de
Mantıklı değil ayarı olması lazım. Sony Z2 kullandım ayarı vardı, şu an Meizu kullanıyorum yine ayarı var. Ayarı olmaması saçma
@orcun Kaydırınca direkt şifre girme ekranı geliyor
@protego ekranın en dibinden yavaşça ortasına doğru kaydırın.