programın ilk bölümünü daha çok psikopat anne ve babaların izlemesi gençlerimiz için daha faydalı olur kanımca
programın ilk bölümünü daha çok psikopat anne ve babaların izlemesi gençlerimiz için daha faydalı olur kanımca
zorlu da...bir perşembe akşamı...saat 20-21 arası kılıf ücreti ödemek için 45 dakika bekledim...
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
daha çok ağlarız gülünecek hallerimize...