canım kedim #kedi #kediseyir #tskedileri

canım kedim #kedi #kediseyir #tskedileri

Red dead retemption 2 oyunun sonu ile ilgili spoiler. Ağır spoiler içerir bitirmeyenler okumasın, oyunla hiç ilgisi olmayan okuyabilir. 🙂
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Oyunun %70 senaryosuna kadar geldim çok iyiydi gerçekten adamlar hakkını vermişler oynanışın senaryonun, sadece mekanikler biraz ağırdı ancak ona da alışıyorsunuz zaten. Senaryo o kadar güzel gidiyordu ki en sonunda batırmışlar gerçekten. Arthur'u önce türberküloz yapıp gün gün zayıflatıp ölüme götürürken, klasik olarak çete üyesinin bize ihanet etmesiyle dalaşması sonucu ölümüyle sonuçlandı. Biz adama o kadar bağlandık sevdik bağ kurduk hem adamı öldürdü hemde özenle beslediğim beyaz arap atımıda öldürdüler ve biriktirdiğim 10k parada çöpe gitti. Neyse öldükten sonra senaryo bir kaç yıl ilerisine götürdü bir baktım ilk oyunun başrolü John Marston ile başlattı. İyi güzel tamam da ben bu adama yabancıyım benim bir bağım yok ki biraz her şeyim silinmiş en baştan başlarmış gibi başlattı, o adamla görev yapasım bile gelmiyor. son 2 epilouge kısmını gereksik yapmışlar çok uzatma olmuş yani birde arthurda dönmüyor o kadar anılarımız geçen adamı bir daha döndürmeyecekler. Ne bileyim oyuna verdiğim paranın hakkını fazlasıyla aldım ancak son kısmı üzdü biraz beni. Şahaser oyundu...
evet küçük aslan 🙂
Bu site, bir de Twitter kedi aldıracak bana illa. Tipe bak. Kuş varken girişemiyorum şu an o işe ama olur da ona bir şey olursa alacağım herhalde bir tane.
kediler harika hayvanlar.
Maşallaha
Her han dalacakmis gibi bakıyor