Fotografcilik artik iyice mobile kayiyor. Evet makinanin tadi tuzu baska ama her an yaninda bu kadar yetenekli bir urun tasiyabilmek buyuk kolaylik. Hobby olarak cekimler yapiyorum ve 12 pro max’den sonra profesyonel makinami sattim. sadece iPhone ile cekimler ile olusturdugum cekim portfoyume hknspc insta hesabimdan arzu edenler bakabilir. Murat Abi’nin marifet makinada degil sozune kesinlikle katiliyorum. Imkani olan dusunmesin alsin tabi ama aslolan cekmek. Her kosulda kadraja bir seyler almak. Gorme pratigi acisindan da cok onemli bir durum. Bu ikili birde s22 ultra karsilastirmasi yapabilirse cok iyi olur 🙏 Apple ekosisteminden cikmak guc olmasa s22 ultra deneyimlemeyi gercekten arzu ederim. Bence iphone’a kiyasla 10x ‘e kadar zoom olayi cok yetenekli.

@temp Yeterli isikta eksi makinalar ile de guzel performans yakalayabilirsin. 6s ile de cekilmis cok guzel fotograflar paylasabilirim. Ne ile cektigin degil ne cektigin onemli. Onemli olan kadrajini gelistirebilmek. Bir vizorun veya ekranjn arkasindan bakmak ve kendini gelistirmek icin sergi yayin vs takip etmek.