• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Hknspc
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 27.12.2017
Husband,Dad, Tourism Professional, MBA, Managing Partner of Hakselsa Group/Carus Travel & Tac-Tics Marketing , Fan of BJK! , Mentor@BAU
  • Hknspc @hknspc

    @temp Yeterli isikta eksi makinalar ile de guzel performans yakalayabilirsin. 6s ile de cekilmis cok guzel fotograflar paylasabilirim. Ne ile cektigin degil ne cektigin onemli. Onemli olan kadrajini gelistirebilmek. Bir vizorun veya ekranjn arkasindan bakmak ve kendini gelistirmek icin sergi yayin vs takip etmek.

    25 Mart 2022 - 23:43 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    Fotografcilik artik iyice mobile kayiyor. Evet makinanin tadi tuzu baska ama her an yaninda bu kadar yetenekli bir urun tasiyabilmek buyuk kolaylik. Hobby olarak cekimler yapiyorum ve 12 pro max’den sonra profesyonel makinami sattim. sadece iPhone ile cekimler ile olusturdugum cekim portfoyume hknspc insta hesabimdan arzu edenler bakabilir. Murat Abi’nin marifet makinada degil sozune kesinlikle katiliyorum. Imkani olan dusunmesin alsin tabi ama aslolan cekmek. Her kosulda kadraja bir seyler almak. Gorme pratigi acisindan da cok onemli bir durum. Bu ikili birde s22 ultra karsilastirmasi yapabilirse cok iyi olur 🙏 Apple ekosisteminden cikmak guc olmasa s22 ultra deneyimlemeyi gercekten arzu ederim. Bence iphone’a kiyasla 10x ‘e kadar zoom olayi cok yetenekli.

    25 Mart 2022 - 01:29 Beğen 1
  • Hknspc @hknspc

    @yalcinaydin valla yaniti gec gördüm ve iki gun once snorkelinden shortysine kadar cressi bastım gectim. Gozlugu antifog ozellikli sectik bakalım. Henuz cikamadım havalar biraz poyraz Urla’da... en kısa surede deneyecegim! 🤩

    20 Ekim 2020 - 01:30 Beğen 1
  • Hknspc @hknspc

    Abi bu arada konusu acilmisken snorkel icin palet, gozluk ekipman tavsiye etsen? Tam arayisindayken yorumuna denk geldim. Onun disinda 5 > 4 diyorum (: bu videodaki 4 ovuculugu sirf muhalefet olmak icin yapilmis gibi geldi 😂

    05 Ekim 2020 - 22:25 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    O fiyatlar cok abarti oldugu icin tek alternatif Lg 21.5’’ kaliyor. Onun da ekran orani yeterli gelir mi bilemedim 🧐

    19 Nisan 2019 - 08:39 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    BES de birikim yapmak üzere iyi bir sistem ancak ben size Dolar bazında hayat sigortalarını öneririm. Kızım doğduğunda yaptırmıştım. Şimdi iyi bir birikim oldu.

    19 Ocak 2019 - 15:05 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    Acenta sahibi olarak yazıyorum. Öncelikle her türlü kapatmaya karşıyım. Bilmeyenleriniz olabilir booking.com’un acenta platformu da mevcut. Hala yurt disi rezervasyonlarımızda kullanıyoruz. Zaten sadece TR için yurt içi rezervasyon kısmı engellendi. Hali hazırda herkes Türkiye dışı destinayonlar için rezervasyon yapabiliyor. Ancak ben Türkiye’de otelden kazandığım komisyon geliri ile ilgili vergi ödüyorsam veya Setur ve Ets gibi büyük oyuncular ödüyor ise (büyük personel ağı olan firmalar olduğu için örnek veriyorum.) Booking’de TR de ofisi ve çalışanı olan bir yatırım olarak iç hat rezervasyonları için otellere kestiği faturalardan %8 vergi ödemelidir.

    27 Aralık 2018 - 09:09 Beğen 3
  • Hknspc @hknspc

    @cemturgor Haklisiniz indirdim biraz fiyati (: ben hb ye baktigimda ilk fiyatlar daha yuksekti ama sirf rose rengine bakip gecmisim... Tesekkurler.

    13 Aralık 2018 - 16:53 Beğen 1
  • Hknspc @hknspc

    @cemturgor Alinacak bir durum yok, sifir fiyatlar ortada. Aynı urunlerin Apple Store Türkiye sepet fiyatının resmini ekliyorum. Ancak ciddi alıcı ile pazarlıkta yaparız.

    12 Aralık 2018 - 22:39 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    Uyarınız için teşekkürler. 64GB - WiFi Only Model.

    12 Aralık 2018 - 19:38 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    Ek olarak belirteyim, ofisi sirtinda gezen tiplerdenim. Paramizi sahada kazaniyoruz.

    16 Ekim 2018 - 08:45 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    @fx57 ve @gamsizm piyasanin en iyileri. Gerisi yanar döner. Çok net. (@gamsizm ve tum Teknoseyir ekibi dahil tabii ki)

    11 Ağustos 2018 - 05:03 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    @cates Booking yüzünden işsiz kalan bir seyahat acentası olduğunu pek sanmıyorum. Zaten booking.com'un seyahat acentaları için ayrıca portalı mevcut. Yani aldığı komisyondan rezervasyonu gerçekleştiren acentaya pay veriyor. Acenta en kötü girer o platformdan yapar rezervasyonu. Yani yurt içinde bu platformu kullanan acentanın da kaybı söz konusu. Ayrıca booking'in istediği takdirde yurt içi rekabete dönmesi son derece kolay. Tek yapması gereken otellere kestiği komisyon faturları için vergi ödemeye başlamak. Yeni Turizm bakanına gelince; evet acenta sahibi olan biri olması çok şahibeli ancak ben bir Turizmci olarak hayatımda ilk defa Turizmci bir Turizm bakanı görüyorum o koltukta. Hiç yoktan iyi dedikleri şey bu oluyor sanırım... 🙂

    09 Ağustos 2018 - 15:22 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    @cates Yok oyle degil bu durumdan en cok oteller rahatsız zaten. 🙂

    09 Ağustos 2018 - 10:26 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    Booking.com’un kapatilmasi konusunda zamanlama siyasi olsa da (Hollanda ile kriz) karar doğru bir karardır. Zaten süreç yurtiçi otel satışlarını kapsamaktadır. Yurtdışı rezervasyon yapılabiliniyor. Bugun bir seyahat acentası veya Türk benzer satışı yapan bir online platform nasıl Türkiye’de rezervasyon yaptığında Kdv ve de gelir vergisi ödüyor ise Istanbul’da ofisi olan Booking’de yurt içi satışlarında komisyon bedeli tutarını otellere kdv’siz fatura olarak kesememelidir. Ben kapatılmalara karşıyım keşke yerine para cezası kesilebilme imkanı olsaydı ancak durum bundan ibaret.

    09 Ağustos 2018 - 08:10 Beğen 1
  • Hknspc @hknspc

    @eamedic Koyunun olmadigi yerde keciye misali hocam napsin millet 😂

    03 Ağustos 2018 - 19:29 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    Ona gelene kadar neler var; tum ozel hastaneler kotali Prof. kayniyor... Isim geregi bir cok ilac firmasinin organizasyonunu gerceklestirdim ve bir coguna da sahit oldum. Bazilari var ki birak doktorlugu insan olarak bile nefes almamalilar...

    03 Ağustos 2018 - 19:22 Beğen 1
  • Hknspc @hknspc

    Tıp dilinde bu kadar kesin yanlis ve dogru kanaati getirmek dogru degil.

    03 Ağustos 2018 - 18:16 Beğen 1
  • Hknspc @hknspc

    Hint pazarına yonelik bir urun diye biliyorum. Ya da ilk etapta sadece orada olacak. Blackberry Key2 alacagim ancak hala TR'de HB vs satmaya baslamadı. Blackberry Keyone cok yavas kalıyordu ancak Key2 +3 ram ile sd 660'a ragmen hız konusunda farkını ortaya koymus. Klavye seviyorsan zaten cok da alternatif yok. 🙂

    02 Ağustos 2018 - 13:07 Beğen
  • Hknspc @hknspc

    Bir kac yerde faiş fiyatlara satılıyor ancak biraz daha bekleyeceğim. Sanırım HB vs yakında yapar bir şeyler... Bu arada destekleriniz icin tesekkurler. 🙂

    22 Temmuz 2018 - 14:55 Beğen
  • Durum (17)
  • Yorum (45)
  • Takipçi (4)
  • Takip edilen (6)
  • Favori (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10
Tümünü gör

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum