• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

hayaksisheytan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 01.10.2016
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    Murat hocam incelemelerden kalan oyuncu koltuklarınız var ise uzun kullanım detaylarından bahis edebilir misiniz.

    13 Nisan 2020 - 00:10 Beğen
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    35 dk lık video da istediğim bilginin yarısını cımbızla çıkarmak zorunda kaldım hele bir tanesini videonun sonunda 3 5 saniye videoyu durdurmak zorunda kaldım. 18 dk lık videoda istediğimi hatta fazlasını alırdım tekno seyir sıkı eleyip ince dokuyan bakış açısından çok uzakta ne oldu size.Yerli ve yabancı kaynaklardan copy paste yapmışınız hatta yapamamışsınız.Tüm dünyada incelemelerde forumlarda lanse edilen bakış açısı su oyun bilgisayarı toplayana intel render makinası toplayana amd sanki biri oyunu biride render ı hiç yapmıyor o aradaki ince çizgiyi sizden duymayı çok istedim lakin bu benim kendi bakış açım herkes gibi bende sizi çok seviyor ve her daim son noktayı koymanızı sizden bekliyorum ama hüsrana uğradım.

    27 Nisan 2018 - 16:42 Beğen 2
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    Görüşünüze saygı duyuyorum lakin ben buna katılmıyorum tüm alternatif sitelerin incelemeleri bence daha beter idi.
    Adamlar donanımları incelerken firmaların geçmişlerini de dikkate alıyorlar LP nin donanım geçmişi belkide bir çok kişinin yaşına denk gelir AMD bu kaçtane vaadini yerine getirebilmiş geçmişi hayal kırıklıkları ile dolu bu adamların ağzından çıkacak bir laf ile kaç kişi pc topluyordur.O yüzden ince eleyip sık dokudular ben incelemeyi diğer sitelerden çok çok daha iyi buldum eğer yalaklık arıyorsan DH videosunu izle 18dk lık inceleme ile ki kaç tane hususa değenilmemiş sayamadım bile tüm damgaları almış işlemci.Hele birtane site varki sanki MSI kurmuş 🙂

    12 Nisan 2017 - 16:31 Beğen
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    Murat bey Ben + çekirdeklerin yararını işlemciyi aldıktan 4 yıl sonra anladım oyun konusunda 2 çekirdekten 4 e geçerken de aynı senaryo vardı kuzenim intel core2duo e 8400 işlemci aldı 342 tl ye ben aynı hafta 275 tl ye amd phenom 2x4 955 aldım o zamanlar oyunlar ya tek yada max 2 çekirdeğe abanıyordu doğal olarak c2d benim işlemciden çok iyi idi zaman geçti devir değişti devran döndü oyunlar 4 çekirdeği başarılı bir şekilde kullanmaya başladı ve kuzenimin c2d e 8400 işlemcisi şu anda arabanın anahtarlığında takılı lakin yıl 2017 ben phenom işlemciyi hayla çatır çatır kullanıyorum bu oyunu oynatmadı dedirtmedi bana.
    Murat bey gelelim asıl soruma.
    Şimdi bende 2 pc var iyi olan pc de ben varım güncel oyunları sürekli oynayan bir insanım güçlü donanımım var lakin 2.pc eski özellikleri şöyle.
    phenom2 955 3.2 ghz işlemci (f/p soğutucu o zamanın sunbeam core contact freezer soğutucusu mevcut 3.9-4.0 ghz gibi değerlere çekebiliyoruz )
    4x1 gb 1066 mhz ddr2 ram
    sapphire 4890 2 gb vapor x
    120 gb ssd windows + program
    1tb sata 2 hdd oyun
    600 w sertifikasız PSU lakin 4890 kartlı bu sistemde sorunsuz kartın bir 8 bir de 6 pin güç girişi var buna rağmen problem yok.
    24 inc full hd monitör
    bu sistemde ağır oyun iş yükü kullanılmıyor oynanan oyunlar pes 17 warcraft 3 lol multimedia amaçlı ağırlıklı kullanım mevcut sorunsuz.
    Ben bu sisteme takviye olarak r5 işlemci b350 anakart ddr 4 ram takviyesi düşünüyorum lakin bir sorum var b350 ile x 370 anakart arasında usb port sata port pcı port sayısından başka bir fark yok peki 2018-2019 revizyonlu bir işlemci b350 x 370 anakartta ayrım yaparmı acaba b350 oc sunarken ilerki işlemciler de bu desteği kesme durumu oluşabilirmi yada ileriye yönelik x 370 anakart almak daha mantıklı mı sizce.Sistem şu anda çok güzel idare etmekte problemsiz r5 için hızlı karar da vermek gibi bir durumda söz konusu değil fiyatın oturmasını da bekleyebilirim.
    Şimdi bana idare eden sistemi neden değiştiriyorsun gittiği yere kadar dayan diyebilirsiniz lakin çıkan parçalar yazık olmayacak smart tv için multimedia amaçlı kullanacağım.

    12 Nisan 2017 - 14:48 Beğen 1
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    birkaç hata keşfettim ben
    1-telefonu uçak modundan çıkardığınızda bluetooth açıyor.
    2-hücresel veriyi kapadığınızda ekranda bir gidip gelme söz konusu
    emin olamadığım sanki internette gezinirken eskisine nazaran bir tık daha sıcak gibi.

    03 Nisan 2017 - 16:52 Beğen
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    yüksek çözünürlük daha küçük inc lerde göze daha muazzam gelmekte ben de bir oyuncu olarak 27 inc ve üstü yerine max 24 inc monitör tercih ederdim 4 k da.

    27 Mart 2017 - 14:15 Beğen
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    Nvidia çok güzel hamle yaptı vegalar çıkmadan piyasayı doyurdu 1080 ler kdv indirimlerleri ile 1800 tl leri bile gördü şimdi biraz arttı lakin bir çok oyuncuyu cezbetti ben bile kendimi zor tuttum amd vegaları çıkartacak ama piyasada oyuncularda 1070-1080 kaynadı freesnyc monitör aldığıma bin pişmanım.

    27 Mart 2017 - 14:10 Beğen 2
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    benim arabam vectra b ben parçalarını almanyadan alıyorum ebayde den mesela ebayuk de ingiltere oluyor arkadaşlar gümrük işleri çok enteresan aynı ürün 10 alıcıdan geçerken sende takılabiliyor hele hele gümrük memurunun o anki durumuda çok onemli ne kadar görmesekte
    eskiden gift olayı vardı az da olsa yararı oluyordu yada faturayı düşük fiyattan kestirtiyorduk şimdi hatırladığım kadarı ile 75 euro 150 dolardan yüksek fiyatlarda gümrük vergisi kesiliyor mesela toplu alımlarda çok sakıncalı adam bunu satmak için alıyor diyor gümrüktekiler birkaçyerden duyduklarımda var mesela bir şey alıyorsunuz memur bunu internetten arastırıyor fatura fiyatı ile karsılastırıyor eskisi gibi gevsek değil ha yine bazi kör noktaları var mesela ben tırcı bir abimin sayesinde korgo ucreti ödemeden tr de 150 200 tl lik bir parçayı 10 15 euraya alabiliyorum 😀 ebay alısverişlerinde ürünü almadan kullanıcı ile iletişime geçmenizi detayları konusmanızı öneririm arkadaşalr yurt dısı uygun olmasına nazaran kargolar çok pahalı geliyor kargo ücretlerini ve ürünün fiyatını olusabilecek sorunları eğri oturup doğru tartmanızda fayda var

    11 Mayıs 2014 - 18:21 Beğen
  • hayaksisheytan @hayaksisheytan

    dizel arabaların pompa değişiminden hiç bahsedilmemiş tmm 0 arabada dizel in albenisi var ama 2, elde ben dizelden çok çekinirim hele 100 bine dayamışşsa benzinlide en kötü motoru raktefiye edersin en pahalı budur dizelde pompa değişimine nerdeyse rektefiye parası alıyorlar bide motoru bitirirse ahanda yandın ben kendimden konusuyorum aynı araba sırf dizel diye 10 bin tl fazla vermem gider 10 bin tl yi benzinlide benzine yatırır keyfime bakarım 🙂

    31 Aralık 2013 - 21:50 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (9)
  • Takipçi (1)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Mirc Chat Sohbet

12

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Asus Pen

25

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum