35 dk lık video da istediğim bilginin yarısını cımbızla çıkarmak zorunda kaldım hele bir tanesini videonun sonunda 3 5 saniye videoyu durdurmak zorunda kaldım. 18 dk lık videoda istediğimi hatta fazlasını alırdım tekno seyir sıkı eleyip ince dokuyan bakış açısından çok uzakta ne oldu size.Yerli ve yabancı kaynaklardan copy paste yapmışınız hatta yapamamışsınız.Tüm dünyada incelemelerde forumlarda lanse edilen bakış açısı su oyun bilgisayarı toplayana intel render makinası toplayana amd sanki biri oyunu biride render ı hiç yapmıyor o aradaki ince çizgiyi sizden duymayı çok istedim lakin bu benim kendi bakış açım herkes gibi bende sizi çok seviyor ve her daim son noktayı koymanızı sizden bekliyorum ama hüsrana uğradım.
Murat hocam incelemelerden kalan oyuncu koltuklarınız var ise uzun kullanım detaylarından bahis edebilir misiniz.